Jump to content

Multiplayer san andreas ps2

Recommended Posts

Geplaatst:

er zijn daar heel Sa multyplayer icoontjes te vinde (in de desert zijn er heel wat)

met de PS2 valt niet te downloaden...Niet voor SA in ieder geval.

Geplaatst:

Uit mijn hoofd weet ik dat vlak bij "The Johnson House" een multiplayer optie is.

Als je het pleintje verlaat doormiddel van de gebruikelijke route oftewel de straat.

Het eerste kruispunt rechtdoor en dan zie je aan je rechter hand een aantal krotten twee daarvan staan vlak naast elkaar met een hek tussen beide huisen.

Asl je over dat hek heen klimt (en vervolgens volgens mij over nog een hek) ligt daar een multiplayer icon. Heb verder geen idee wat het voor een missie is aangezien ik maar 1 dual shock controller heb op het moment.

Geplaatst:

Bij je vriendinnen staat er altijd 1, teminste, als ze thuis zijn. Verder staan ze overal en nergens. Soms moet je eerst wat halen. Als je net ben begonnen, dan weer je als het goed is waar BIg Smoke's huis staat. Daar vlakbij, zoals C. Johnson al zei ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...