GTA GUY Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Hallo Ik heb een nieuwe glitch gevonden. Als je 3 of meer sterren hebt moet je een pizza-stack of een burgershot ingaan. Dan knal je wat mensen neer. Ga even de keuken in en dan weer eruit. Zodat er wat politie mensen staan. Maar zo kunnen ze je niets doen. Ze gaan bang zitten knielen en je kunt ze ook onder schot houden!!! Je hebt er eigenlijk niet zo veel aan. Maar is wel leuk. Reageren
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) HalloIk heb een nieuwe glitch gevonden. Als je 3 of meer sterren hebt moet je een pizza-stack of een burgershot ingaan. Dan knal je wat mensen neer. Ga even de keuken in en dan weer eruit. Zodat er wat politie mensen staan. Maar zo kunnen ze je niets doen. Ze gaan bang zitten knielen en je kunt ze ook onder schot houden!!! Je hebt er eigenlijk niet zo veel aan. Maar is wel leuk. hey dit was geloof ik al bekend maar toch goed gevonden ik heb het een keer eerder gedaan en het is idd wel lollig maar daar blijft het bij jowx Bewerkt: 6 augustus 2005 door jowx Reageren
Silverwing Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Post je Glitches en/of Bugs in het vervolg in dit topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.