Jump to content

wi zu mi

Recommended Posts

Geplaatst:

die race lukt me echt niet, iemand tips ofzo IK GEBRUIK CHEATS

eerst die lowrider race nu dit wat heb ik toch :-(

Geplaatst:

is je Driving skill helemaal vol?

en ofen anders die route een paar keer :Y

jowx :cya:

Geplaatst:

eerst die lowrider race nu dit wat heb ik toch  :-(

is je Driving skill helemaal vol?

en ofen anders die route een paar keer :Y

jowx :cya:

ja maar doordat ik heb gecheat isie vol

en ik ken die route niet vanbuiten en oftewel vlieg ik overkop of in het water :bonk:

Geplaatst:

Instal realspeeds en leer zo goed mogelijk rijden met die car en de route enz. dan lukt het vast wel.. ook de cheat Ghosttown kan veel helpen (geen tot weinig traffic)

Geplaatst:

Rij niet te wild en rem goed op tijd voor de bochten. Je kan misschien ook achter een tegenstander blijven rijden totdat je vlak bij de finish bent en haal hem dan pas in.

Ik vond die missie ook moeilijk, maar toen ik even een racespelletje speelde vond ik hem een stuk makkelijker. 8)

Geplaatst:

Het beste kun je een Rancher gebruiken als auto. deze auto rijdt aardig snel en slipt niet op de zandweggetjes. Dat is het nadeel van (de meeste) sportautos.

Mocht het echt niet lukken kan je je savegame uploaden via Rapidshare en kan je je savegame in dit topic zetten ;) .

Ook zijn hier al vele andere topics geweest dus kan je in het vervolg ook beter de Zoekfunctie gebruiken.

Hier zijn al een paar voorbeelden:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...892&hl=wu+zi+mu

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...770&hl=wu+zi+mu

Geplaatst:

ik weet niet of je die kent maar gebruik de code 'bounty on your head' kweet niet welke code het is, maar als je die gebruikt, stappen ze allemaal uit, en jij kan rustig je race rijden. activeer en deactiveer een paar keer om rustig te rijden want ook andere mensen proberen je terammen met de auto

die code heb ik vaak gebruikt en werkt uitstekend

cheers :bier:

Geplaatst:

Met de auto die bij catalina's hutje staat kan je heerlijk racen.

Meester tip: Rij beheerst en rustig laat je niet opfokken.

Geplaatst:

Ja ik had gewoon rustig de race gereden en klaar is kees ..

Wat ik meestal doe met zulke races is de code aanzetten dat de auto's gaan vliegen je tegenstanders rijden als een stel gekken dus die zijn zo van de weg

Alleen met deze smalle zandweggetjes enzo is het helaas niet zo nuttig :N

Geplaatst:

Als je cheat krijg je later problemen in de game, althans dat was bij mij ik had een bug door het cheaten, maar je moet gewoon Kalm blijven dat is belangrijk.

Gewoon rustig rijden, goed sturen dan komt alles goed. ook een goede Tip is: Rijd de route een paar keer zodat je de route goed kent. dan weet je precies elke bocht etc. en vermijd je dat je de bocht uitvliegd e.d. En dat werkt frustratie op :)

Succes ermee!

Geplaatst:

mischien kan je heel traag rijden terwijl je de auto's vliegen in de lucht cheat gebruikt vliegen ze allemaal in de lucht..maar moet je wel traag rijden

Geplaatst:

gewoon op de rechte stukken volgas, niet de bochten afsnijden als je niet zeker weet of er geen zooi ligt of er een greppel is ofzo. deze race is echt makkelijk als je het goed doet. rustig aan door de bochten, zorg dat je niet spint door gas te geven in een bocht.

Geplaatst:
gewoon op de rechte stukken volgas, niet de bochten afsnijden als je niet zeker weet of er geen zooi ligt of er een greppel is ofzo. deze race is echt makkelijk als je het goed doet. rustig aan door de bochten, zorg dat je niet spint door gas te geven in een bocht.

bij de eerste missie is het beste een ranger maar bij die 2de moet je met dat slippend karretje rijden :ch:

Geplaatst:

bij de eerste missie is het beste een ranger maar bij die 2de moet je met dat slippend karretje rijden :ch:

Ja die rijdt heel erg klote. Je moet daarmee rustig door de bochten gaan en niet op de remmen in de bochten ermee.

Geplaatst:

Ja die rijdt heel erg klote. Je moet daarmee rustig door de bochten gaan en niet op de remmen in de bochten ermee.

deed ik altijd maar pas na 1 maand kon ik die missie eindelijk passen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...