NickDrake Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 ik weet niet of je die kent maar gebruik de code 'bounty on your head' kweet niet welke code het is, maar als je die gebruikt, stappen ze allemaal uit, en jij kan rustig je race rijden. activeer en deactiveer een paar keer om rustig te rijden want ook andere mensen proberen je terammen met de autodie code heb ik vaak gebruikt en werkt uitstekend cheers welke is dat voor de playstation?? Reageren
need my speed Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Moet je even op GTAGames kijken, nou ja, ik heb het weer lief opgezocht: Down, Up, Up, Up, X, R2, R1, L2, L2 Aardige nms. Reageren
NickDrake Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 thanks people het is gelukt ZONDER cheats ik reed rustig en vertraagde bij bochten/moeilijke stukken en op rechte stukken ging ik snel heel de race op kop gereden yeah baby Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 gewoon normaal rijden.........als je op de weg komt haal die gasten in op zandweggetjes moet je rustig rijde als jemm 2de keer doet s het makkelijk[als je kan racenmaaar duw erust die gasten in het wayter Reageren
need my speed Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Hij heeft hem al gehaald hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.