Stuff Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ik heb ook nog een Ferrari showroom gemaakt. Ferrari showroom Het is een mod voor SA. Hoe zet je hem erin? Het staat vast wel ergens vermeld Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Als ik jou was zou ik een andere showroom maken dan een Ferrari Showroom. Het is namelijk nogal onorigineel. Maar goed, heb je misschien wat screens voor ons. Dan weten we of hij het waar is om te downloaden . Reageren
Stuff Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ik heb een Ferrari showroom gemaakt. Ik weet dat die er al was, maar ik vond het even goed leuk. Screens: Voorkant Binnenkant West Coast Customs Tuning shop West Coast Customs Car repair Ps. Let niet op mijn kleren. Ben winkels aan het leeg kopen Download de Ferrari showroom hier! Open met je IMG Tool: GTA3.img Doe Edit -> Find -> carshow_sfse.txd Vervang carshow_sfse.txd door het gedownloade bestand en doe Commands -> Rebuiled archive. Start GTA SA en spelen maar! Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ziet er goed uit Stuff , veel beter dan de orriginele. Reageren
Stuff Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Ziet er goed uit Stuff , veel beter dan de orriginele. Thanks! Ik ben er ook wel lang mee bezig geweest. Bewerkt: 7 augustus 2005 door Stuff Reageren
RedNeck Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 (bewerkt) als ik die ferrari showroom in het spel zet op de manier hoe jij het zecht moet je dan new game doen of gewoon verder gaan met een save game Bewerkt: 10 augustus 2005 door killer11 Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Deze is echt veel beter dan het origoneel! Een 9/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.