Big-Bear Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) Er komen wel eens vragen over hoe ik auto's moe maken en door deze tutorial list kunnen in de komende tijd, GTAgames.nl leden ook auto's modellen Let wel op, dat hiervan de tuts zeer moeilijk kunnen zijn Car Modelling Tutorial List: Benogdidheden : 3ds Max 7 Hier zijn ze: Auto's Modellen Tut:Een Lotus Elise Mk1 maken Tut: Een gewone auto maken Tut: De Nissan R390 GT Modellen De Banden en Velgen Modellen Tut: Realistische banden voor je auto maken Tut: Classice race velgen maken voor je auto Tut: Een velg en band maken Tut: Een 5 spaak velg modellen Carpaints Maken Tut: Een carpaint maken Tut: De carpaint maken voor de Nissan R390 GT Tut: Carpaint zonder plugins maken Tut: Een decal voor je auto texturen Tut: Basic carpaint maken Velgen Texturen Tut: Je velgen een metal look geven Tut: Handige metaal effecten voor je velgen Mededeling : Deze tuts zijn van een site afgehaald en niet door mij gemaakt Mededeling 2 : Ik ben nog opzoek naar de juiste Blauw Printen, die bij de tuts horen, als ik ze gevonden heb zullen deze hier ook op komen te staan, als deze topic natuurlijk gepind wordt, of het op de 1e pagina blijft staan (dit hoop ik van wel) Nog meer te komen.... Stel hier ook wat vragen, want heb er zelf ook al wat uit gebrobeerd Car Bleu Prints Lotus Elise GT40 Nissan Skyline Bewerkt: 6 augustus 2005 door Big Bear Reageren
bigG Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Kun je mischien aangeven voor de link of hij nederlands of engels is? Of zijn ze allemaal engels? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ze zijn allemaal engels, misschien dat als er een vertaal prog is dat ik hem kan vertalen Reageren
bigG Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Maar je kan je auto dan toch niet in vc of sa laten rijden? Dan moet je toch een paar dummys zoals wielen maken? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Tja, dit is een list, voor je auto's modellen, ik ben daar nog voor aant googlen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.