Losovenie Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ik graak maar niet uit deze missie Kan iemand me zeggen wat ik juist moet doen bij die lowrider contest?(ik speel dit spel op de PC,mocht het iets uitmaken) Reageren
Flame^ Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) Ik graak maar niet uit deze missie Kan iemand me zeggen wat ik juist moet doen bij die lowrider contest?(ik speel dit spel op de PC,mocht het iets uitmaken) Je moet de Lowrider Contest halen. je moet dus meer punten halen dan je tegenstander. Hier de controls: 2 = Pijltje beneden 4 = Pijltje links 6 = Pijltje rechts 8 = Pijltje omhoog Met "pijtjes bedoel ik wat eronder verschijnt . Vergeef me als dit fout is .. Mocht het nog steeds niet lukken kan je je savegame via Rapidshare uploaden en in dit topic zetten. @Jowx Nee, ik kan niet iets alngzamer typen . Bewerkt: 6 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) Ik graak maar niet uit deze missie Kan iemand me zeggen wat ik juist moet doen bij die lowrider contest?(ik speel dit spel op de PC,mocht het iets uitmaken) met 4, 6, 8, 2 op je num-pad de juiste richtingen opgaan zoals de pijltjes onder in beeld aangeven, als een pijltje naar links in het circeltje onder in beeld komt druk dan 4 op je num-pad. ik hoop dat je hier wat aan hebt! Veel succes iig jowx Edit: Big Smoke, kan je niet iets langzamer typen, WEER 5 seconden sneller dan mij Bewerkt: 6 augustus 2005 door jowx Reageren
Losovenie Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) Het is gelukt,bedankt Bewerkt: 6 augustus 2005 door Losovenie Reageren
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Het is gelukt,bedankt Graag gedaan! :'D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.