getn Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 heej mensen ik heb een vraag als je de missie hebt gehad dat je in moet breken en van die dozen in de bus moet smijten....waar staat dan die bus...? dan kan je tog ergens anders in breken? Reageren
Flame^ Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) Kijk is hier.. Ja, je kan doen ook ergens anders inbreken. Je moet tussen 20:00 en 6:00 De Boxville pakken en de missie starten. Rij dan naar een huis toe waar een geel pijtlje in staat. De rest wijst zichzelf wel denk ik . Edit: @ Jowx Bewerkt: 6 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) heej mensen ik heb een vraag als je de missie hebt gehad dat je in moet breken en van die dozen in de bus moet smijten....waar staat dan die bus...? dan kan je tog ergens anders in breken? die staat aan de overkant van de gym in los santos(west zijde), je kan vanaf 20:00 met inbreken beginnen in huizen met een gele pijl ervoor. ik hoop dat je er wat aan hebt! jowx Edit: of je kijkt natuurlijk op de kaart van Big Smoke die weer sneller dan mij was Bewerkt: 6 augustus 2005 door jowx Reageren
getn Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 daar heb ik zeker wat aan bedankt jongens Reageren
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 daar heb ik zeker wat aan bedankt jongens Graag Gedaan, En nog veel plezier verder op het forum! Reageren
spikeT Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 nog een vraagje over die inbraken: ik vind de bus wel om de inbraken te doen, maar de huizen waar ik kan inbreken vind ik niet... is dit alleen in een bepaalde wijk ofzo? greetz Reageren
Freestyle Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Volgens mij word het niet aangegeven op de radar, maar ik kan je verzekeren dat je in The Hood die huizen daar in de omtrek wel kan inbreken. Reageren
.Maze. Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Alle huizen met een geel driehoekje( icoontje dat je ergens in kan) voor de deur , daar kan je inbreken Reageren
Freestyle Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Precies , alleen moet je dan wel altijd opletten, je ziet het pas goed als je ervoor/naast staat Reageren
the master gamer Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 zo makkelijk, je kan in heel veel huizen inbreken Reageren
Freestyle Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Daar heb je dus niet echt veel aan. :td: Wat zijn 'heel veel huizen'? waar staan die? TIP: Die huizen rond the hood zijn lekker . Reageren
harry1985 Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 ik wordt altijd gepakt door die ene bende met wie je ruzie hebt Reageren
Spacecraft Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 ik wordt altijd gepakt door die ene bende met wie je ruzie hebt Ga eens in een andere buurt inbreken, of desnoods in een andere stad. Ook in SF en LV kun je inbreken hoor Reageren
V1s1on Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 kheb nog nooit gedaan ---> verdient da veel want kzen geen cheater en heb vaak nooit veel geld, dus als het veel verdient kan ik wel eens doen . grtz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.