killerbee Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 kan je nu met eeen vrachtwagen met trailer rijden want net zag ik weer ergens op een site een plaatje met een vrachtwagen die met een trailer rijdt :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 Dat is vast een mod. Je kan normaal niet met trailer rijden. Dat vind ik ook niet mooi. Je kon zelfs in GTA2 met trailer rijden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 (bewerkt) toen vc nog nie uit was lieten ze geloof ik ook screenshots zien met een vrachtwagen MET trailer. en bij driver ook al daar laten ze zelfs een filmpje zien in het spel met die vrachtwagen :blink: maar daar heb je die ook al nie :angry: Bewerkt: 11 juli 2004 door killerbee.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 toen vc nog nie uit was lieten ze geloof ik ook screenshots zien met een vrachtwagen MET trailer.en bij driver ook al daar laten ze zelfs een filmpje zien in het spel met die vrachtwagen :blink: maar daar heb je die ook al nie :angry: Dat zijn dan fake screenshots. btw. Als je Vice City hebt kan je zelf ook wel zien dat je geen trailer achter de vrachtwagen kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.