NickDrake Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 een model van sketchup heb ik gemaakt en nu wil ik het even ik 3dsmax wat veranderen en exporteren/importen ofzo lukt niet alvast bedankt P.S. hoort deze vraag ergens anders thuis mag hier een op Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Oke, hier ff in stappen: 1. Open het gewenste model, en druk op de functie export 2. export hem als 3d file 3. start 3ds max 7, druk op de functie import 4. import nu je 3d sketchup file 5. viola je hebt nu je sketchup file in 3ds max staan Reageren
NickDrake Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Oke, hier ff in stappen:1. Open het gewenste model, en druk op de functie export 2. export hem als 3d file 3. start 3ds max 7, druk op de functie import 4. import nu je 3d sketchup file 5. viola je hebt nu je sketchup file in 3ds max staan stap 2 lukt niet , kijk maar(let niet op het model) Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 welke versie ist? misschien dat het daar aan ligt, want jij hebt een andere als mij Reageren
NickDrake Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 misschien wilt iemand mijn model als skechtup file krijgen en het dan het in 3dsmax importeren en het opslaan als 3ds max en het naar mij sturen als je dit wilt doen zal ik een pm sturen met men model Reageren
SWYV Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 ik zou wel willen doen voor jou stuur die model op mss handig op rapidshare Reageren
NickDrake Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 @ sonny yoshi je file werkt niet het moet een . max file zijn normaal gezien Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) Je kan zelf met sketchup je bestand Exporteren naar een .3ds bestand. Deze bestanden kan je weer importeren met 3ds max 7. Dus je kan het helemaal zelf doen Misschien moet je eerst die dingen selecteren of deselecteren voor je hem kan exporteren naar 3ds . Bewerkt: 9 augustus 2005 door snorege Reageren
SWYV Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 @ sonny yoshi je file werkt niet het moet een . max file zijn normaal gezien jij hebt je model terug ontvangen maar als .3ds en dan moet jij 3ds max 7 openen en importeren en normaal moet het lukken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.