zafusorox Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ik wil ook wel eens proberen iets te maken... maar waar download ik Sketchup 4.0 gratis? Als ik via google zoek vind ik alleen maar sites waar je ervoor moet betalen, of een demo. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Gebruik ff google, daar vind je het zo mee Reageren
zafusorox Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Als ik via google zoek vind ik alleen maar sites waar je ervoor moet betalen, of een demo. dat lukt me dus niet, kun je eventueel een link geven? Reageren
SWYV Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 er is momenteel geen download van sketchup 4 maar van nieuwere versie 5 vind jij hier of anders eens zoeken op www.sketchup.com Reageren
Aad Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 zend me een PM en ik geef je alles wat je nodig heb om goed te kunnen modelen. En Sketchup 5 is tot nu toe gewoon het leukste en stukken beter dan sketchup 4 enkel dat het wel ff wat meer van je pc vraagt dus als je pc trager is dan 1000 mhz dan kan ut nog wel eens vastlopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.