Big-Bear Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Tja, maar bodyguards zeggen nix, dat is hem al een keer overkomen, dat ze bodyguards niet holpen, en paff paff! Neergeschoten, en Eminem is ook weer niet zo machtig, volgens mij als Dre er niet was geweest had hij nooit zo doorgebroken Reageren
Daan007 Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) en Eminem is ook weer niet zo machtig, volgens mij als Dre er niet was geweest had hij nooit zo doorgebroken jaah kan ik ook wel zeggen als je moeder er niet was geweest was jij er ook niet dat is precies het zelfde Bewerkt: 12 augustus 2005 door Daantjuh Reageren
Big-Bear Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Bijdehandje, agg, ik denk dat The Game dood wordt gesgoten, en ook Ja Rule, door 50 Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Ik hoop dat geen enkele rapper word doodgeschoten vooral 50 en eminem niet. Maar ik denk dat 50 en/of the game wel gevaar lopen. Reageren
Young_Buck Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 whaha man 50 cent heeft niet eens het lef om the game dood te schieten. hy durft hem zelfs niet eens trug te dissen anders komen the Bloods hem halen 50 Reageren
Synchro Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 50 en The Game sluiten vrede Gepubliceerd op donderdag 10 maart 2005 Na schietpartijen over en weer hebben de 50 Cent en The Game vrede gesloten. De rivaliserende rappers 50 Cent en The Game zijn weer on speaking terms. De ruzie tussen beiden kwam vorige week aan het licht tijdens een schietpartij in New York. Aanleiding voor de schotenwisseling was een radio-interview waarin 50 Cent rapper The Game uit zijn crew G-Unit gooide. The Game voelde er niets voor de persoonlijke vete tussen 50 Cent en rappers Nas en Jadakiss mee te vechten, en dat schoot 50 Cent in het verkeerde keelgat. 'Gebrek aan respect' briesde hij live op de radio, en The Game kon inpakken. Toen de aanhangers van The Game verhaal gingen halen bij de studio ontstond er een schietpartij tussen aanhangers van 50 Cent en The Game, waarbij een fan van de laatste in zijn been werd geraakt. Diezelfde avond werd gereageerd met schoten op het boekingskantoor van 50 Cent. Bij dat incident raakte niemand gewond. Voorbeeld voor de jeugd In een gemeenschappelijke verklaring zeiden beide rappers woensdag dat het afgelopen is met de schietpartijen en andere vormen van geweld tussen beide kampen. De voormalige drugshandelaren 50 Cent en The Game, die gezamenlijk zeker veertien schotwonden opliepen in de afgelopen jaren, willen nu een voorbeeld worden voor de Amerikaanse jeugd. Om hun goede bedoelingen te onderstrepen zullen ze geld doneren aan muziekprojecten in New York en Los Angeles. Planet.nl -------- Er is vrede gesloten. Maar ze kunnnen nog ruzie maken.In het geheim. Dus. The Game Kan DOOD gaan of 50 cent kan DOOD gaan. Of ze kunnen allebei dood gaan. Ze hebben bodygaurds en van die stuff.We wachten af wat er gebeurd. Reageren
Slimm Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 hy durft hem zelfs niet eens trug te dissen Hij heeft anders net een lied terug geschreven met g-unit, genaamd 300 shots.. Ik heb een preview maar de echte versie zou 500 Bars hebben Ben benieuwd, heb trouwens wel gehoord dat game al meteen een nieuwe Mixtape heeft opgenomen... Reageren
Tim14 Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 (bewerkt) Wie vind jij nu de beste overleden rapper, ik zelf 2pac Dat vind ik ook En van wie denk jij dat hij binnekort zal worden dood geschoten Voorlopig nog geen, The game heeft dan wel een grote bek tegen 50, maar 50 word niet vermoord, iig de komende 10 jaar nog niet. Ik denk niet dat er een rapper nog vermoord gaat worden de komende jaren. aleen de Beste rappers worden vermoord; die zijn er op dit moment veel te weinig. Alle rappers denken tegenwoordig wel dat ze het ff gaan maken.. Srry hoor, dat zegt de media basb, maar Biggie en 2pac waren goede maatjes, alleen de fans van de 2 artiesten niet Mmm, niet helemaal. Biggie en 2Pac waren wel maatjes totdat Tupac in 1994 neergeschoten werd, iedereen gaf Biggie daar een beetje de schuld van, daarom werd 2pac nogal opgezet teggen Biggie, toen kwamen wat Hits zoals Hit 'm up en When we ride on our enemies, daar hoor je niet echt in dat die 2 goede maatjes waren. En als die hits succes krijgen, word de beef aleen maar groter. Bewerkt: 16 september 2005 door Tim14 Reageren
Windblower Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 (bewerkt) Sorry Big Bear dat ik dit zeg, maar het feit dat je de dood van Eazy een gevolg van West-Eastside beef noemt laat blijken dat je alles uit je nek lult. Eazy had aids, en daar stierf hij aan... Als je mij vraagt wie binnenkort neergeschoten zal worden? 50 Cent. Met die plannen die onlangs ontdekt zijn, denk ik dat 50 niet lang meer leeft. Bewerkt: 16 september 2005 door Windblower Reageren
Tim14 Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Als je mij vraagt wie binnenkort neergeschoten zal worden? 50 Cent.Met die plannen die onlangs ontdekt zijn, denk ik dat 50 niet lang meer leeft. Ik vraag me af door wie hij dan doodgeschoten zal worden, als The game hem vermoord is dat een beetje dom, omdat 50 dood gaat krijgt 50 aandacht, dus zijn nummers worden dan aleen maar populairder, ook gaan veel artiesten zich tegen the game keren, denk ik. Hoewel G-unot steeds populairder word wil nog niet zeggen dat ze hem daarom gaan vermoorden. Ik denk eerder dat vijanden uit zijn jeugd hem willen vermoorden. Ik denk dus dat als zijn moord zal komen, dat dat niks heeft te maken met muziek. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 whaha man50 cent heeft niet eens het lef om the game dood te schieten. hy durft hem zelfs niet eens trug te dissen anders komen the Bloods hem halen 50 LOL, jij denkt dat The Game, daar helemaal de Man is he, jonge die Bloods blijven lkkr hun leventje leiden in LA, ze gaan egt niet voor een of andere Bitch Nigga, ff een sgietpartij veroorzaken Zou ik ook niet doen voor zon Bitch NIgga Reageren
Tim14 Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 whaha man50 cent heeft niet eens het lef om the game dood te schieten. hy durft hem zelfs niet eens trug te dissen anders komen the Bloods hem halen 50 LOL, jij denkt dat The Game, daar helemaal de Man is he, jonge die Bloods blijven lkkr hun leventje leiden in LA, ze gaan egt niet voor een of andere Bitch Nigga, ff een sgietpartij veroorzaken Zou ik ook niet doen voor zon Bitch NIgga Als 50 cent, The game doodschiet word The Game toch weer populairder. Artiesten die worden vermoord, krijgen aandacht, mensen gaan dan platen van hem kopen, zou een stomme zet van 50 zijn, als het andersom gebeurd zou het een stomme zet van The Game zijn. Reageren
Young_Buck Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 ow ken jij bloods zeker niet jongen die broer van de gam zit daar vet hoog als game in problemen zit weet ik zeker dat bloods hem komen halen luister naar 300 bars zelfs daar zegt hij in: the bloods gonna get you. niet dat ik tegen 50 bent helemaal niet maar de game zit daar goed in de bloods hoor Reageren
Tim14 Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 ow ken jij bloods zeker niet jongen die broer van de gam zit daar vet hoog als game in problemen zit weet ik zeker dat bloods hem komen halen luister naar 300 bars zelfs daar zegt hij in: the bloods gonna get you. niet dat ik tegen 50 bent helemaal niet maar de game zit daar goed in de bloods hoor Je hebt ook wel gelijk, aleen het zou een stomme zet van The game zijn. Als 50 word vermoord, word 50 aleen maar populairder, ook al kan hij dan geen muziek meer maken. Kijk maar naar 2Pac, die is eigenlijk nog steeds mega-populair. Reageren
Young_Buck Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 oke tim je hebt gelijk maar 2pac heeft ook wel heel veel liedjes geschreven voor die dood ging he. daarom is hij nog steeds populair. maar ik denk niet dat 50 veel teksten heeft liggen die ze kunnen uitbrengen als hij dood is. Maar ik geef je gelijk dat het een domme zet zou zijn want dan is hij ook hoofdverdachte nummer 1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.