Tim14 Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 oke tim je hebt gelijk maar 2pac heeft ook wel heel veel liedjes geschreven voor die dood ging he. daarom is hij nog steeds populair. maar ik denk niet dat 50 veel teksten heeft liggen die ze kunnen uitbrengen als hij dood is. Maar ik geef je gelijk dat het een domme zet zou zijn want dan is hij ook hoofdverdachte nummer 1 Hoe oud is 50 eigenlijk, en hoelang is hij al bezig met rappen? Reageren
Young_Buck Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 dat is een goede vraag. zal eens opzoeken hij is van 6 julie 1976 dus hy is 30 jaar \zo oud had ik hem eigelijk niet verwacht in 2002 kwam zijn debut album 'get rich or die trying' :'D Reageren
Tim14 Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 hij is van 6 julie 1976 dus hy is 30 jaar \zo oud had ik hem eigelijk niet verwacht Ik ook niet, ik denk dat 50 wel meer raps over heeft dan je verwacht, dat hoop ik iig voor hem, want als hij word doodgeschoten, willen zijn fans natuurlijk al zijn raps horen die nooit op een cd zijn gezet, ik denk dat bijvoorbeeld Eminem wel zo iemand is die 50's muziek dan in leven houd. Maar hij is nog niet dood, we praten over hem alsof hij al vermoord is Reageren
Young_Buck Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 whaha juist. die kerel schiet je niet zomaar dood hoor. al zijn auto's zijn bulletproof glas, hij slaapt met een bodyarmor,en hij heeft altijd wel bodyguards om hem heen. achja en je hebt gelijk, eminem houd zijn muziek wel op pijl en g-unit blijft dan ook gewoon bestaan denk ik en die kunnen toch ook nog liedjes voor hem produceren en als hij helemaal niets heeft geschreven kan dj WHOOOOOO kiddddddddddd wel liedjes van hem mixen met andere deuntjes. dus komt goed( hoop ik) Reageren
Tim14 Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 whaha juist.die kerel schiet je niet zomaar dood hoor. al zijn auto's zijn bulletproof glas, hij slaapt met een bodyarmor,en hij heeft altijd wel bodyguards om hem heen. achja en je hebt gelijk, eminem houd zijn muziek wel op pijl en g-unit blijft dan ook gewoon bestaan denk ik en die kunnen toch ook nog liedjes voor hem produceren en als hij helemaal niets heeft geschreven kan dj WHOOOOOO kiddddddddddd wel liedjes van hem mixen met andere deuntjes. dus komt goed( hoop ik) Dat vind ik eigenlijk wel een beetje jammer van 50, ik bedoel, als je rapper bent, moet je een gangsterlook hebben, en niet laten zien dat je bang bent, zoals 50 dat doet met 5 bodyguards om zich heen. Maar in zijn liedjes rapt 50 dat hij gangsta is, dat vind ik slecht aan hem. Reageren
Young_Buck Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 whaha juistem hij doet stoer maar is het niet maarja ik zou ook niet echt happy zijn als je ruzie hebt met the game en bloods. achja laat die gozer maar ik vind hem het slecht van G-unit. yayo,banks en buck zijn beter. Reageren
Goliat Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 hij is een looser man, en zijn liedjes zijn ook niet geweldig, b.v. : I take you to the Candy Shop, WAAR SLAAT DAT OP?? Reageren
MadMike Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 hij is een looser man, en zijn liedjes zijn ook niet geweldig, b.v. : I take you to the Candy Shop, WAAR SLAAT DAT OP?? ik vind ze ook niet geweldig maar ook niet stom maar met zn nummers als Candy shop en In da club heeft hij Amerika wel goed veroverd Reageren
Young_Buck Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 nou ik moet eerlijk zeggen. op zijn eerste cd vond ik hem echt geweldig maar de massacre slaat echt totaal nergens op dat is geen hiphop meer dat ik gewoon liefdesliedjes zingen. de enige2 die echt goede gangsta's muziek maakt in mijn ogen: the game en young buck . owja en tony yayo is ook goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.