unreal Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ik kan mijn mijn wagens bij Wheel Arch Angels kan ik de wagens Elegy Flash Jester Stratum Sultan Uranus deze wagens kan ik niet ombouwen als ik naar de Wheel Arch Angels tuning shop rijdt gaat de deur niet open wie weet hoe dat kan edit:ik kan mijn gedownloade paintjobs ook niet gebruiken ze doen het gewoon niet Reageren
Dri3s Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Misschien hebt je Wheels Arch Angels nog niet vrijgespeeld. Reageren
GTA_addict Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) Je moet wel eerst de driving school en de missies van Wang Cars hebben gedaan voor je je auto's daar kan tunen. Bewerkt: 6 augustus 2005 door GTA_addict Reageren
Stino Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Dat moet wel... Maar download anders even de Transfender Fix Mod Klik hier voor de mod! :'D Reageren
GTA_addict Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) Dat moet wel...Maar download anders even de Transfender Fix Mod Klik hier voor de mod! :'D Hij heeft het toch over "Wheel Arch Angels" niet "Transfender" Bewerkt: 6 augustus 2005 door GTA_addict Reageren
Imperator Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Weet je ook zeker dat je bij wheel arch angels bent en niet per ongeluk bij een andere modshop? Reageren
unreal Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ja inderdaad ik heb het over Wheel Arch Angels maar als ik naar die tuningshop ga staat er wel Transfender en in de GTA San Andreas Walkthrough staat die shop er staat in de GTA San Andreas Walkthrough zelfs ook een plaatje van Transfendershop terwijl ik op de Wheel Arch Angels klikte en dri3s ik ben allbijna bij return to san fierro dus die heb ik al gehaald maar wie kan me nog verder helpen want ik wil graag getunde auto,s daar doen Reageren
Imperator Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Als je in de walkrough bij de lokatie map van mod shops komt staan alle shops erop, en als je de cursor boven een rondje houd staat de naam erbij, dus ik denk dat je inderdaad toch bij de verkeerde zit. Er is maar 1 wheel arch angels en die is in het westen van San Fierro, dus niet in dat gebouw van Wang cars. Reageren
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) Dat moet wel...Maar download anders even de Transfender Fix Mod Klik hier voor de mod! :'D Hij heeft het toch over "Wheel Arch Angels" niet "Transfender" dan kan je alle auto's in de transfender tunen zodat je niet naar los santos moet met slamnvan,met elegy naar San fierro etc. Bewerkt: 14 juli 2006 door gtagangster Reageren
unreal Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 neej want de duer gaat niet open: Reageren
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) neej want de duer gaat niet open: Hedit kan pas als je de mod hebt geinstaleerd Bewerkt: 14 juli 2006 door gtagangster Reageren
unreal Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) wat betekend wt maar waarom gaan die garage deuren niet open want daar zit ik erg mee edit: die mod heb ik al van carmods. en nog gaat ie ni open Bewerkt: 6 augustus 2005 door gtawilco Reageren
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) wat betekend wt maar waarom gaan die garage deuren niet open want daar zit ik erg mee dat komt omdat je waarschijnlijk nog de rijschool hebt gedaan je moet dan in transfender tunen als je de mod hebt Bewerkt: 6 augustus 2005 door gtagangster Reageren
unreal Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ow dus dan moet ik niet naar wheel arch angels maar naar de echte transferder:? Reageren
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ow dus dan moet ik niet naar wheel arch angels maar naar de echte transferder:? als je de mod hebt geinstaleerd wel,anders moet je ze nog dwonloaden of rijschool doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.