erzincancanim Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 weet aub iemand die mij kan helpen hoe je die auto`s op moet blaazen waar die mensen in stappen bij dat hotel een jeep en een limo please help mij want ik kom niet verder ik heb de xbox versie Reageren
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) waar en welke missie?? en welkom op het forum Bewerkt: 6 augustus 2005 door gtagangster Reageren
.Maze. Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Welkom op het forum! Over welke missie heb je het, dan kunnen we je verder helpen, kijk alvast even in de Walktrough. Als je er dan niet uitkomt wil ik je graag verder helpen Reageren
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) hij bedoelt denk ik deze missie. Volg de gele stip en rijd terug naar het hotel in DowntownAls je bij het hotel bent aangekomen, parkeer je de auto in de rode cirkel. Je krijgt nu te zien dat de prostitué en de ouwe man in Stretch stappen, achter hun staat een Huntley. Volg hun, en dood ze voordat ze ontsnappen. Om te beginnen doe drive-by's bij de Huntley. Als je klaar bent doe je dezelfde met de Stretch. Voor de hele missies is het handig dat je Pimpmobile niet stuk gaat, als dat wel gebeurd is het gelijk einde missie. Als je de Huntley en de Stretch hebt opgeblazen, heb je de missie gehaald. ik hoop dat je er wat aan hebt en nog veel plezier op het forum! jowx Bewerkt: 6 augustus 2005 door jowx Reageren
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) gewoon limo en jeep laten ontploffen TIP koop een machine gun of mp5 ofzo iemand was me weeral voor Bewerkt: 6 augustus 2005 door gtagangster Reageren
Dri3s Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Die auto waarmee jij rijd is damageproof dus het is niet zo erg tegenknalt, tenzij je ze dan kwijt ben natuurlijk. Na een tijdje gaat die Limo en z'n vriendje op de snelweg rijden en kan je op je gemak naast hun rijden en wat lood afschieten op hun. Je kan natuurlijk ook proberen om hun de hele tijd te rammen want jou auto gaat er niet kapot van (alleen de carrosserie). Reageren
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Die auto waarmee jij rijd is damageproof dus het is niet zo erg tegenknalt, tenzij je ze dan kwijt ben natuurlijk. Na een tijdje gaat die Limo en z'n vriendje op de snelweg rijden en kan je op je gemak naast hun rijden en wat lood afschieten op hun.Je kan natuurlijk ook proberen om hun de hele tijd te rammen want jou auto gaat er niet kapot van (alleen de carrosserie). blijft hij bullet-proof na de missie?? Reageren
Dri3s Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 blijft hij bullet-proof na de missie?? Ik denk van niet (ben het bijna zeker). Maar als het toch zo zou zijn, dan zou hij niet meer Damageproof zijn als je hem in je garage zou plaatsen (net zoals de skycrane en die magneet). Reageren
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 blijft hij bullet-proof na de missie?? Ik denk van niet (ben het bijna zeker). Maar als het toch zo zou zijn, dan zou hij niet meer Damageproof zijn als je hem in je garage zou plaatsen (net zoals de skycrane en die magneet). in die missie "lure" van wu-zi-mu heb je een ranger en ik denk dat die bulletproof was... Reageren
Dri3s Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 in die missie "lure" van wu-zi-mu heb je een ranger en ik denk dat die bulletproof was... Die rancher is inderdaad bulletproof maar na de missie waarschijnlijk ook niet meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.