Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 kijk op de achterkant van het doosje van San Andreas en kijk dan naar de politieagenten op de motors..ze zien er anders uit dan de echte versie
.Maze. Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ik zie geen verschil, dit zijn de agenten in het spel (zie plaatje) het kleine verschil kan zijn dat ze achter op het doosje een snor hebben :'D (zwarte vlek op het plaatje was reclame van een site en heb ik weggehaald )
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 het uniform is toch ook anders?
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 het uniform is toch ook anders? Volgens mij zijn ze hetzelfde hoor jowx
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 het uniform is toch ook anders? Volgens mij zijn ze hetzelfde hoor jowx mij viel het anders al op van het begin kijk zeer goed
.Maze. Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ja een goede tip voor jou , ik heb het plaatje en de achterkant bij elkaar gehouden,en het enige verschil wat ik kan vinden is en blijft de snor
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ja een goede tip voor jou Mooi gezegd!!! ontopic: ik blijf erbij dat ze hetzelfde zijn qua kleding enzo jowx
W3sl3y Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Volgens mij is het pak (zie plaatje van boterbal) donkerder dan het orgineel, of komt dit door de licht effecten.
.Maze. Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Waarschijnlijk,want op mijn plaatje schemerd het ook (beter gezegd het is bijna donker ) Hier kan je het pak beter zien, oordeel zelf maar of het hetzelfde is of anders. Bewerkt: 7 augustus 2005 door BoterBal
W3sl3y Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Waarschijnlijk,want op mijn plaatje schemerd het ook (beter gezegd het is bijna donker ) Hier kan je het pak beter zien, oordeel zelf maar of het hetzelfde is of anders. Je vergeet de reclame... Ja het zal vast komen omdat het donker is. Edit door Exabyte: Wat je nou doet is copywrite schending van een afbeelding! Dit is verboden!! Bewerkt: 7 augustus 2005 door W3sl3y
Caltson Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 wat ik ook bedoel met politiefouten is dit! http://img252.imageshack.us/my.php?image=p...itiefout6tg.jpg
erterer0 Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Ze wouwden ook eerst andere politie agenten in het spel doen >>> Door Dizzee: +20% je was gewaarschuwd<<<
Recommended Posts