Vincent1988 Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) hallo, ik ben nieuw ik heb een paar keer geprobeert een auto te veranderen, dat is allemaal gexporteerd naar .dff maar als ik het spel ga spelen blokkeert ie als ik die auto tegen kom wat doe ik fout, doe ik hem verkeert exporteren naar .dff, of wat anders, kheb van alles geprobeert maar lukte allemaal niet ik werk in 3ds max 7 Bewerkt: 6 augustus 2005 door Vincent1988 Reageren
Wauzie Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Het is niet makkelijk om een wagen goed aan te passen, hij crasht dan heel erg vaak. Misschien heeft het met Dummy's te maken, maar ik heb hier verder geen verstand van. Reageren
burpicane Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 vice city ben je met maximaal €20 wel klaar Reageren
Vincent1988 Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 ook als ik bijvoorbeeld: de wielen+dummie een stukje naar buiten of naar binnen plaats blokkeert het spel ook al Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.