ikke Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 is het waar dat er voor vice city een plattegrond is waar alle auto's op staan aangegeven? :blink: zo ja heeft iemand een link? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 Wat bedoel je, de locatie's waar auto's e.d te vinden zijn? Net zo'n map als de Heli-map? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 ja zo'n map bedoel ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 joh ik heb geen map nodig ik weet alle autos in gta3 en vc te vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 jah daar is hij wel vet mee he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 als je gewoon goed nadenkt en onthoud waar die auto's staan dan heb je niet zon programmaatje nodig dat is iets voor hersenlozen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2004 als je gewoon goed nadenkt en onthoud waar die auto's staan dan heb je niet zon programmaatje nodig dat is iets voor hersenlozen :rolleyes: ja lijkt mij niet nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 (bewerkt) jah beetje zinloos ik ken het kaartje van de heli ook niet maar er staan dan ook maar 5 heli's op <_< , toch of vergeet ik er een? maar het is natuurlijk wel handig van die auto's ik kom er steeds meer tegen maar ik heb bedacht waar staat de virgo weet iemand dat? Bewerkt: 23 juli 2004 door samus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.