RuB Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 hallo, ik zou graag leren modden . mijn enige probleem is dat ik gta sa niet heb of gta vc . weet er iemand waar je dit kunt downloaden ? heb hem wel op ps2 . als ik gta sa dan heb wil ik dan een team maken en zo samen te kunnen modden . groetjes RuB Reageren
FLiPpY Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 kopen voor pc is makkelijkere manier en als je de regels leest mag je geen andere site hier neerzetten dus kan je hoogstwaarschijnlijk niet geholpen worden voor de vraag waar download ik het Reageren
RuB Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ok . maar hoeveel kost hij? Reageren
Ewoud Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Loop de bartsmit binnen. Wel een erg luie vraag. 50 euro Reageren
RuB Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ik ga hem niet kopen vindt dat wel niet goedkoop . maar toch bedankt Reageren
RuB Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 kan er nu ik hier toch bezig ben . een link sturen om sketchup ofzo te downloaden Reageren
Wauzie Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Typ maar eens bij Google in: Sketchup download, dan kom je wel op de site van Sketchup. *Gebruik je de volgende keer aub het EDIT knopje in plaats van dat je een nieuw bericht post. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.