Jump to content

Puncture Wounds

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb de WT wel 100x gelezen en hier op het forum ook nog gezocht naar oderwerpen over deze missie maar t lijkt allemaal heel makkelijk maar het lukt me nog steeds niet deze missie tehalen heeft iemand tips voor mij??

ik gebruik GEEN cheats

thnx

Huib

Geplaatst:

hier heb je een topic over Puncture Wounds:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...puncture+wounds

Ik hoop dat je hiermee verder komt, als het niet lukt gewoon blijven proberen dan lukt het vast een keer, als het niet lukt vraag je in dit topic of iemand die missie wil halen, en dan krijg je een save game, als je je eigen CJ wil houden etc. moet je je eigen save game daar posten en dan halen hun jou missie, en dan posten hun weer hun save game. dan die plaats je weer in de Save game map en klaar! dan heb je de missie gehaald :)

Geplaatst:

ja dat onderwerp had ik gezien maar ik wist alwel hoe je die spijkermatten neer moest leggen maar dat vrouwtje rijd er nie overheen. ik probeer t nog een keer en anders zet ik mijn savegame wel op het forum

thnx

Huib

Geplaatst:

ja het is mij gelukt!!!! ik heb t nog een paar keer geprobeert en ben er achtergekomen dat ie helemaal niet moeilijk is! kheb t volgende gedaan: als je achter da vrouwtje rijd wil ze een x over een brug vlak bij zo'n bouwplaats of afgraving ofzo. dat is een hele smalle brug met maar 2 rijbanen als je daar dan gelijk heen gaat en zodra ze d'r is alle 3 de spijkermatten over de weg verdeeld kan ze d'r niet omheen en moet ze wel een lekkeband krijgen. zo is het een stukje makkelijker en hoef je geen goede chauffeur te zijn om de missie te halen

suc6 iedereen

Huib

Geplaatst:

Gebruik voortaan de EDIT knop, zodat je geen dubbelpost maakt (2 posts achterelkaar) voor meer informatie lees nog even een keertje de Regels door, nog veel plezier op het forum :)

Geplaatst:

ok thnx volgende keer gebruik ik die knop (tis nog ff wennen zoveel post ik nog nie maar kga d'r wel verandering in brengen)

Geplaatst:

ja dat had ik ook geprobeerd maar dan reed ze d'r steeds omheen of er was geen goed moment om hem te leggen (zo'n goede chauffeur ben ik nou ook weer niet)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...