Jump to content

100% hulp...

Recommended Posts

Geplaatst:

Misschien de verkeerde forum, excuses daarvoor dan.

Ik probeer de spel 'helemaal' uit te spelen. Maar daarvoor moet ik nog een aantal missies doen. Ik wil weten waar deze locaties precies zijn, omdat er geen 'locatie' link wordt gegeven bij:

*Courier Los Santos, ik weet niet precies waar Roboi's Food Mart is. Ik zie wel de screen shot bij de link (op de faq.gta.... site), maar kan er niet opkomen waar het precies is en hoe daar te komen.

Hetzelfde geldt voor:

*Courier San Fierro, "Hippy Shopper"

*Valt Parking, "Vank Hoff Park Hotel"

En ik kan me wel herrineren dat ik daar langs ben gegaan, ooit, maar dat is zo lang geleden dat ik de precieze locatie niet vinden kan.

Ook wil ik weten hoe je de 'Burglar missions' moet doen. Ik kan me wel herrineren dat je na een bepaalde missie een auto moet stelen met een "achterbak-die-groot-genoeg-is". Zo een busje van een winkel. Maar hoe je dan stelen moet bij huizen? gebouwen?, weet ik niet.

PS: Ik heb al mijn missies al gedaan... Misschien maakt dat uit?

Geplaatst:

Vergeten bij te voegen;

Ook wil ik weten waar je de stallion vinden kan?

Ik heb de tweede lijst (van exporteren/ importeren op het bord bij de schip/ kraan) helemaal af op één na, de stallion.

Deze kan ik niet vinden, gegeven op de locatie bij de parkeerplaats. Hier kom ik geen enkele stallions tegen.... Wat nu? :engel:

Geplaatst:

Hier staan de locaties van de Courier Missies. Helaas staan er ook een aantal andere stipjes op, maar ze staan er wel.

Je moet eerst een Zwarte Boxville pakken en tussen 20:00 en 6:00 de missie starten door op R3/+ te drukken.

PS: Volgens mij hoef je de Burglar missions niet te doen voor de 100%. Ik in ieder geval niet..

Geplaatst: (bewerkt)
PS: Ik heb al mijn missies al gedaan... Misschien maakt dat uit?

Kijk voortaan even in de walktrough *klik*. Dan krijg je bijv dit: (er zijn ook de 2 locaties met de triathlon)

http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...subtype&name=15

Het maakt niet uit of je alle missie's al gedaan hebt.

Over de burgler missie: je moet met zo'n auto snachts op R3/nrpad2 drukken (dacht ik) en dan door een wijk rijden tot je een gele pijl boven een door ziet. Je stopt dan en gaat naar binnen, je steelt wat en je gaat weer weg.

Edit: je was in het goede forum, big smoke was me voor.

Bewerkt: door marty
Geplaatst:

voor de missie Valt Parking, "Vank Hoff Park Hotel" moet je naar het hotel op SF in het Financial district vlakbij een pizza restaurant (moet tevinden zijn als je een kaart hebt)

voor een bugular missie heb je een speciale bus nodig (kweet ff niet meer welke dat was) zodra je die bus hebt en het nacht is moet je gaan rondrijden bij sommige huizen staat dan een gele pijl voor de deur daar kun je inbreken.

een stalion is een soort van cabrio soms met een softop of een hardtop of helemaal geen dak en die rijd overal rond ik weet geen speciale plaats waar die altijd staat.

op je andere vragen heb ik geen antwoord khoop dat je hier wat aan hebt

grtz

Huib

Geplaatst:

Thanks, daarop staan meteen ook de couriers punten,

Nog één probleempje....

Hoe haal je (makkelijk? :Y ) De politie missions, (politie wagen R3 klikken) Als je een aantal personen afmaakt, krijg je zelf een gele sterretje (dus polities komen achter jóúw aan, terwijl ik ze mee help ;) ) ??

De ambulance, pooierwagen en de firefighter (brandweer) kon ik wel makkelijk halen, maar de politie is een beetje moeilijk... ???

Geplaatst:
Thanks, daarop staan meteen ook de couriers punten,

Nog één probleempje....

Hoe haal je (makkelijk? :Y ) De politie missions, (politie wagen R3 klikken) Als je een aantal personen afmaakt, krijg je zelf een gele sterretje (dus polities komen achter jóúw aan, terwijl ik ze mee help ;) ) ??

De ambulance, pooierwagen en de firefighter (brandweer) kon ik wel makkelijk halen, maar de politie is een beetje moeilijk... ???

je kan het beste de cheat dat jou voertuig als een tank is en je nooit politie achter je aan hebt ,heel handig :'D

Geplaatst:

dankje, maar ik wil de spel zonder "officiele" :'D cheats uitspelen, dus zonder dat het spel het "registreert"

maar alsnog bedankt, nog andere ideeën? :?

Voor de politie (=vigilante) missie is er IMHO maar een (1) optie : de tank (=Rhino).

Deze kun je vinden (hahaha, stelen dus) in area69. Instappen en in de garaga bij de het vliegveld parkeren.

Heb je echt geen cheats voor nodig.

Bewerkt: door Hollo
Geplaatst:

Er is een heel makkelijk truukje (die ook niet hier op het forum staat) om te zorgen dat je ze haalt:

1. Zorg voor een politie voertuig en rij naar bijv een pizza stack. Start de missie er rij ong. 5 meter.

2. Stap af en loop de pizzia stack binnen (je krijgt zoon tellertje dat je nog 50 seconden hebt om op een voertuig te stappen).

3. Ga na 15 seconden weer naar buiten en stap op de politie motor.

4. Herhaal stap 2 en 3 totdat je tot en met level 12 hebt gehad

Deze werkt echt!!!

Geplaatst:

Hardstikke bedankt, maar HUIB, zou je een beetje gedetaileerder kunnen zijn,

bijvoorbeeld waar? welke stad? je de stallions regelmatig ziet?

tja,.... Ik kom nu wel erg lui over :$

Geplaatst:

tsjah je komt ze eigenlijk overal wel tegen in alle steden en op het platteland maar ik denk dat je de meeste kans hebt in de haven van SF en de country side maar in LS rijden ze ook vaak rond, ik weet geen speciale plaats waar hij altijd staat je moet gewoon wat gaan rond rijden en andere dingen doen en dan kom je hem ineens tegen

Suc6

Huib

Geplaatst:

Ik was op zoek naar de Rhino, maar weet niet waar area69 is... Dus ik ging kijken bij de 'restricted area' bij aircraft graveyard, maar denk niet dat het daar is?

zou je heel even kunnen uitleggen waar area69 is? en dus waar de Rhino is?

Ik was op zoek naar de Rhino, maar weet niet waar area69 is... Dus ik ging kijken bij de 'restricted area' bij aircraft graveyard, maar denk niet dat het daar is?

zou je heel even kunnen uitleggen waar area69 is? en dus waar de Rhino is?

Area 69 = Restricted Area

Ook kun je voor de Vigilante missies een Hunter nemen. Dat is volgens mij iets makkelijker omdat die sneller zijn ;) .

Er zijn 2 manieren om een hunter te pakken:

1 Haal alles Goud op de Flying School

2 tijdens een vliegparcour kan e hem stelen en in je hangar bij Verdant Meadows zetten. Dat parcour heet volgens mij: Heli Hell

Bewerkt: door Big Smoke

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...