Barcelona Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 ik kan deze omdat die jet wat ik moet te pikken te snel is en als ik hem ziet ga ik in de corona maar er gebeurt niets kunnen jullie mij helpen? Reageren
Flame^ Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) ik kan deze omdat die jet wat ik moet te pikken te snel is en als ik hem ziet ga ik in de corona maar er gebeurt niets kunnen jullie mij helpen? Als je hem ziet moet je niet gelijk recht in de Corana gaan volgens mij. Als je hem ziet kan je het beste jezlf omkeren en wachten to hij je voorbijgaat en dan door de Corona heen gaan. Als het echt niet lukt kan je ook je savegame uploaden via Rapidshare en hem in dit topic zetten . Bewerkt: 7 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
Hollo Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Hoe vlieg je de corona in? Probeer, zodra het vliegtuig in beeld is, te draaien en van achteren (hahaha) de corona in te vliegen. Het helpt om, als we de draai inzet, wat hoger te zijn dan het andere vliegtuig. Dan win je wat snelheid en heb je meer kans om in een (1) keer de corona in te vliegen. Succes. Bewerkt: 7 augustus 2005 door Hollo Reageren
Barcelona Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) dank jullie wel ik ga het gelijk uit proberen! EDIT: ik heb de missie gehaald! Bewerkt: 7 augustus 2005 door Barcelona Reageren
Dri3s Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Ik stijg gewoon op met mijn vliegtuigje, laat hem op zijn gemakje naar het vliegtuig vliegen (niet meehelpen om te stijgen). Als het vliegtuig onder je zit (dan heb je ongeveer 2/3 van de 2de balk), omkeren en een duikvlucht naar het vliegtuig. Als je dan nog niet helemaal bij die corona bent (hoogstens 20m) dan kan je hem nog halen. En je moet bijna door de corona vliegen vooralleer CJ gaat springen. Ik heb deze missie wel al 10x gedaan in save-game aanvraag en zo lukt het mij (bijna) altijd. Bewerkt: 7 augustus 2005 door Dri3s Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.