RedNeck Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 ik heb een skin gedownload op gtagames.nl ik heb geprobeert hem erin te krijgen met imgtool maar het lukt niet dit is wat ik doe: open imgtool zoek naar player.img zoek de txd file op die ik wil herplaatsen (in dit geval cornrows.txd) backup hem en delete hem daarnaa add de de nieuwe skin(cornrows.txd) en klik op rebuild arhive en het spel spelen maar dan doet ie het niet. ik kom er dus niet uit want ik doe het volgens mij wel goed ik denk miss ook nog dat je nog iets met de .dff file moet doen maar wat ik heb bv geen (cornrows.dff) bij de dowwnload gekregen als je weet wat ik fout doe wil je dat dan aangeven want ik kom er niet uit Reageren
RedNeck Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 help please ik kom er niet uit please Reageren
Wauzie Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Ik zal het opnieuw samenvatten: -Open met de imgtool 2.0 het bestand player.img uit de Models map van je San Andreas -Zoek naar (F2) cornrows.txd -Delete deze Textuur (rechtermuisknop -> delete) -Ga naar Commands -> ADD (of druk op ctrl + a) -Voeg de nieuwe TXD toe, in dit geval Cornrows.txd -Verwijder de DFF in player.img die net zo heet als de DFF bij de download -Add de nieuwe DFF -Ga naar commands -> Rebuild Archive Reageren
burpicane Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Ik zal het opnieuw samenvatten:-Open met de imgtool 2.0 het bestand player.img uit de Models map van je San Andreas -Zoek naar (F2) cornrows.txd -Delete deze Textuur (rechtermuisknop -> delete) -Ga naar Commands -> ADD (of druk op ctrl + a) -Voeg de nieuwe TXD toe, in dit geval Cornrows.txd -Ga naar commands -> Rebuild Archive sinds wanneer zit bij een nieuwe skin een dff :'D fixed dus Reageren
Wauzie Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 ik denk miss ook nog dat je nog iets met de .dff file moet doen maar wat ik heb bv geen (cornrows.dff) bij de dowwnload gekregen Reageren
burpicane Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) ik denk miss ook nog dat je nog iets met de .dff file moet doen maar wat ik heb bv geen (cornrows.dff) bij de dowwnload gekregen Bewerkt: 8 augustus 2005 door burpicane Reageren
RedNeck Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 dus ik hoef niks met een dff file te doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.