Marcoborsato Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Ik heb het spel helemaal uitgespeeld(missies dan en wat sub-missies) ennuh in Los Santos heb ik alle gang uurten overgenomen op 2 kleine stukjes na. 1 klein paars stukje en 1 klein geel stukje... Die kan ik niet overnemen...zijn dit de hoofdkwartieren van geel en paars? want vanaf daar beginnen die aanvallen op mijn hoods ook weer... kwil ze raag overnemen zodat ze niet meer kunnen aanvallen... dus wie kan me helpen?? grtz marc(like this smiley: ) Reageren
Little Mister Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Ik denk niet dat je ze over kan nemen. Omdat je anders nooit meer een gangwar kan voeren met hun en daarvoor blijven ze altijd nog een stukje overhouden. Ok.. dan zijn ze wel over te nemen. Maar als het goed is als je gang territories hebt kan je nog steeds aangevallen worden, dus het is best nutteloos alle territories overnemen. Bewerkt: 7 augustus 2005 door Little Mister Reageren
Dri3s Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Die kleine stukjes kan je zeker overnemen, je moet gewoon een gang-war veroorzaken. En je hebt niet alle gebieden nodig voor 100% hoor. Edit @ ^Littemister^: ik kon wel alle gebieden overnemen. Bewerkt: 7 augustus 2005 door Dri3s Reageren
Flame^ Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb het spel helemaal uitgespeeld(missies dan en wat sub-missies) ennuh in Los Santos heb ik alle gang uurten overgenomen op 2 kleine stukjes na.1 klein paars stukje en 1 klein geel stukje... Die kan ik niet overnemen...zijn dit de hoofdkwartieren van geel en paars? want vanaf daar beginnen die aanvallen op mijn hoods ook weer... kwil ze raag overnemen zodat ze niet meer kunnen aanvallen... dus wie kan me helpen?? grtz marc(like this smiley: ) @Little Mister Daar klopt igg helemaal niks van.. Deze stukjes zijn heel erg lastig over te nemen maar het is wel mogelijk. Er zijn een aantal mogelijke manieren: - Als je een mannetje ziet dood hem dan in je gang territory. Als het er buiten doet telt hij niet mee. - Wanneer je een vijandige gang member hebt gedood kan je bij hem blijven staan en wachten tot de Ambulance komt en hun weer levend maken. Dan kan je hem opnieuw neerschieten - Lok vijandige gang mebers naar je territory door bijv. te slaan en naar het vijandige gebid toe te rennen. Vermoord ze daar dan. Uiteindelijk kom je ze wel tegen. Het is wel mogelijk deze gang gebieden in te nemen maar het is moeilijk.. Gangs vallen altijd gang territorys aan die aan hun eigen territorys grenzen. Dus stel als de Ballas hun laatste gebied nou Verona Beach was kwamen daarvandaan steeds de aanvallen. Maar het Jefferson gebied is nu hun laatste gebied, daarom komen alle aanvallen van hun.. Bewerkt: 7 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
Marcoborsato Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 kijk hier:: Kaart Los Santos Reageren
Dri3s Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) kijk hier::Kaart Los Santos Er valt niets te kijken. Gewoon een wit scherm. Bewerkt: 7 augustus 2005 door Dri3s Reageren
Marcoborsato Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 da zijn die stukjes diek nie kan overnemen...:S Reageren
Little Mister Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Het maakt niks uit als je een kaart post ofzo.. Als je nou de adviezen probeert die Big Smoke en Dri3s je gaf. Reageren
Marcoborsato Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 ja heb ik al gedaan:) Die hood van de ballas Jefferson is nu van mij, nu alleen nog dat gele en dan heb ik ze allemaal, THX Reageren
Proximitus Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 ik heb hier ook wel eens last van, maar dat komt omdat ik ze dan helemaal niet tegenkom ofzo, das meestal als ik zon ballas territory heb ingesloten met me eigen terriytorys, weet iemand hoe ik dat wel voor mekaar krijg? Reageren
G 2 Tha T Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 ik hep oowk zoiets maar dan hep ik eerst meer gebieden geunlockt (door heel veel te vliegen naar het noorden oowk over het water dan moet je 30-45 min. vliegen (om alle 178 gangs territorys te hebben moet je ongeveer 3-9 uur vliegen hoeft nie 8ter elkaar)) maar in dat gebied komt geen gastje voor (het gebied is dat hoogste gebouw in LS) kan iemand mij helpen?? Reageren
P-Jamma Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Je kunt ook gewoon via een ander bendegebied ze erin lokken... bijvoorbeeld op een voorbijkomende bende auto schieten, dan gaan ze je achterna... Ren dan snel naar het bendegebied dat je wilt overnemen, maak ze daar kapot... dan start je een bendeoorlog... Reageren
grove street roamer Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 ik heb hier ook wel eens last van, maar dat komt omdat ik ze dan helemaal niet tegenkom ofzo, das meestal als ik zon ballas territory heb ingesloten met me eigen terriytorys, weet iemand hoe ik dat wel voor mekaar krijg? als je groen draagt val je voor de gangleden snellen op en heb je eerder bonje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.