x!lon Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 kheb gta sa nu volledig uit en ik was aan t kijken wat ik nog kon doen, toen zag ik in de walktrough paar voertuigen staan die k nog nooit gezien had bv. FBI van, Swat van (alleen in een miss) kan je die voertuigen achteraf ook nog vinden Reageren
Blu3ice Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 De swat tank is alleen te krijgen in die missie, End Of The Line. FBI van is niet zo moeilijk, je krijgt een wanted level van ??? en ze komen zonder ophouden op je af gestormd Reageren
Bastiman Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Is de FBI tank dat blauwe gepantserde ding?? Reageren
x!lon Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 ik heb t niet over die FBI rancher maar die SAPD tank die staat bij de walktrough onder FBI truck ofzoiets Reageren
rick15465 Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 de swat tank is dat blauw ding kun je alleen krijgen in missie end of the line blauw busje pakken en in garage zetten .anders kan je hem niet meer krijgen Reageren
unreal Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 ik heb hem ook maar hij kan alleen maar water spuiten vind het een beetje een dom (vervoermiddel) als ie nou kon sgieten was het tog mooier geweest Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 ik heb t niet over die FBI rancher maar die SAPD tank die staat bij de walktrough onder FBI truck ofzoiets De FBI Truck kun je niet krijgen in SA. Alleen op de PS2 kun je deze krijgen met de ARMAX. De S.W.A.T. kun je alleen in de Laatste missie End Of The Line krijgen. En op de PS2 versie ook met de ARMAX. Reageren
SWYV Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 ik heb t niet over die FBI rancher maar die SAPD tank die staat bij de walktrough onder FBI truck ofzoiets De FBI Truck kun je niet krijgen in SA. Alleen op de PS2 kun je deze krijgen met de ARMAX. De S.W.A.T. kun je alleen in de Laatste missie End Of The Line krijgen. En op de PS2 versie ook met de ARMAX. jij kun WEL een fbi truck laten vervangen door ander voertuig (als jij PC versie hebt, heb jij dan groot geluk jij opent gta3.img met img tool 2 en zoek naar "fbitruck.dff" en "fbitruck.txd extract die 2bestanden van fbitruck vb naar bureaublad en dan gata jij naar bureaublad en vernder die namen vb naar "enforcer" dus zo => fbitruck.dff => enforcer.dff fbitruck.txd => enforcer.txd en daarna gaat jij weer naar img tool en zoek naar enforcer.dff en enforcer.txd, maak er best wel eerst back ups (dus extracten en naar een veilige map om ze te bewaren) en daarna verwijderen en dan voeg jij de nieuwe toe wat jij veranderd heb naar enforcer.dff en enforcer.txd toegevoegd? rebuild archiven maar schiet de politiemannen maar dood tot jij 4terren krijgt en als er enforcer komt en dan doe jij meteen code "aezakmi" (nooit politie meer achter je aan (kan uitgezet als jij saven)) en dan parkeer jij die nieuwe enforcer aka fbitruck naar je huis garage Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.