Bastiman Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Heeft iemand een filmpje van een Roadtrain?? Ik vind het zo'n mooi ding hé. Of een foto (niet die uit de Walktrough a.u.b.) En een Paar fotos van de GraveYard Desert ofzo(Ik bedoel dat vliegveld in de woestijn i.d.b.v. De No Fly Zone. Alvast bedankt. enne ik zie op mijn kaart van Gta-San Andreas dat er ook een paar vliegtuigen staan. want je ziet de landingsbaan en aan de kant zie je van die plaatjes met vliegtuigjes. Is dat waar?? En nog een vraag is een Mower een grasmaaier,Kan de Sweeper echt vegen en is een HPV1000 een politiemotor? Sry voor deze domme vragen maar ik kan het spel namelijk niet spelen want het doet het niet.maar daar gaat het niet om. Nou hoop dat jullie me kunne helpen en alvast bedankt. En oowja wat is de snelste motor??de HPV1000 of de NRG-500?? Bewerkt: 7 augustus 2005 door Bastiman Reageren
Dri3s Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 1. Voor die filmpjes en foto's zal iemand anders misschien wel eens kijken. 2. Er staan langs de zijkant allemaal kapotte vliegtuigen en onderdelen ervan. 3. De Mower is inderdaad een grasmaaier en de HPV1000 een politiemotor. 4. De NRG-500 is de snelste motor. Reageren
Bastiman Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Ok Bedankt maar kapotte vliegtuigen..Kan je ze ook repareren?? Enne je kan het vliegveld ook kopen toch of die loods Reageren
need my speed Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Ja, dat kan zeker, maar dan moet je wel de beruchte vliegschool missies doen. :'D Reageren
Bastiman Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Aj en waarom is die zo berucht (moeilijk??) Enne kan je helis in die loods plaatsen zo ja hoe dan want ze kunnen er niet in rijden enne hoeveel loodsen zijn het en hoeveel kan erin Reageren
bigG Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Er zijn 4 loodsen waarin je er in 2 voertuigen kan zetten. Een kleintje waarin je er 3 kan zetten en een hele grote waarin je er wel 100 kan zetten. Reageren
Dri3s Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Die kapotte vliegtuig aan de zijkant van de startbaan van Verdant Meadows kan je niet reparen. Daar ben ik wel 100% zeker van. Reageren
need my speed Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Een kleintje waarin je er 3 kan zetten en een hele grote waarin je er wel 100 kan zetten. Is dat echt waar? Reageren
Dri3s Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Een kleintje waarin je er 3 kan zetten en een hele grote waarin je er wel 100 kan zetten. Is dat echt waar? Nee, in die hangar kan je 4 vliegtuigen, helikopters, auto's of moto's plaatsen. En er bestaat geen garage waarin je 3 voertuigen kan plaatsen, ofwel kan je er 2 in kwijt ofwel 4. Bewerkt: 7 augustus 2005 door Dri3s Reageren
Caltson Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Een kleintje waarin je er 3 kan zetten en een hele grote waarin je er wel 100 kan zetten. Is dat echt waar? Nee, in die hangar kan je 4 vliegtuigen, helikopters, auto's of moto's plaatsen. En er bestaat geen garage waarin je 3 voertuigen kan plaatsen, ofwel kan je er 2 in kwijt ofwel 4. in de SF garage kan je er toch 5 zetten? of heb ik dat alleen? Reageren
Caltson Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Een kleintje waarin je er 3 kan zetten en een hele grote waarin je er wel 100 kan zetten. Is dat echt waar? Nee, in die hangar kan je 4 vliegtuigen, helikopters, auto's of moto's plaatsen. En er bestaat geen garage waarin je 3 voertuigen kan plaatsen, ofwel kan je er 2 in kwijt ofwel 4. Sorry voor de dubbelpost Bewerkt: 7 augustus 2005 door gtagangster Reageren
Dri3s Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 in de SF garage kan je er toch 5 zetten?of heb ik dat alleen? Bij mij niet, hij zegt: 'you cannot store more vehicles in this garage' of zoiets. Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 had laatst ook zoiets geks bij dat huis in de grove, had ik eerst 4 auto's in staan, pak ik m'n quad rij er even mee rond, en wil ik hem terugzetten en dan zegt ie dat er al het maximum aantal auto's in staat, terwijl ik er eerst wel gewoon 4 in had staan Reageren
Bastiman Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ooke ik begrijp dus dat er 4 vliegtuigen in die loods kunnen meer niet . Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ooke ik begrijp dus dat er 4 vliegtuigen in die loods kunnen meer niet . 4 Vliegtuigen, 4 Auto's, 4 motors. Het maakt allemaal niet uit wat je erin zet. In totaal dus 4 voertuigen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.