Big-Bear Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Ik zoek textures, die een beetje horen bij toekomstige huizen, zoals in die science fiction films, een beetje futurisch, ik zou alleen nie weten waar ik moe zoeken heb googkle gebruikt maar da lukt nie egt De textures moeten hier voor bedeold zijn Reageren
Slimm Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Ik denk dat jij hier verkeerd zit, dit moet in het Modding Forum, ik weet namelijk echt niet waar je het over hebt. Topic Moved. Reageren
Wauzie Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Je moet gewoon bij google eens een textuur intypen, bijvoorbeeld: Concrete Texture (beton) Reageren
Big-Bear Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Dat heb ik gedaan, maar da zoek ik nie egt, ik zoek iets van ramen enzo, iets wat toekomstig is maar dat lukt niet egt, dus weet iemand een goede site, ik zie heel veel mensen met zulke textures, maar kweenie hoe ze er aan komen Reageren
Siender Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Dat heb ik gedaan, maar da zoek ik nie egt, ik zoek iets van ramen enzo, iets wat toekomstig is maar dat lukt niet egt, dus weet iemand een goede site, ik zie heel veel mensen met zulke textures, maar kweenie hoe ze er aan komen Je kunt ze toch ook zelf maken (of proberen te maken). Als het echt niet lukt kun je nog altijd kijken of er zijn die je kunt downloaden. Reageren
Wauzie Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Hier zijn er een paar, maar je moet ze wel omzetten naar *.BMP, alpha's zitten erbij : Zonder alpha's: Met alpha's: Ik hoop dat je met deze vooruit kan . Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Wauzie bedankt, maar ik zie ze niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.