Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zoek textures, die een beetje horen bij toekomstige huizen, zoals in die science fiction films, een beetje futurisch, ik zou alleen nie weten waar ik moe zoeken heb googkle gebruikt maar da lukt nie egt

De textures moeten hier voor bedeold zijn

Geplaatst:

Dat heb ik gedaan, maar da zoek ik nie egt, ik zoek iets van ramen enzo, iets wat toekomstig is maar dat lukt niet egt, dus weet iemand een goede site, ik zie heel veel mensen met zulke textures, maar kweenie hoe ze er aan komen :?:cab:

Geplaatst:
Dat heb ik gedaan, maar da zoek ik nie egt, ik zoek iets van ramen enzo, iets wat toekomstig is maar dat lukt niet egt, dus weet iemand een goede site, ik zie heel veel mensen met zulke textures, maar kweenie hoe ze er aan komen :?:cab:

Je kunt ze toch ook zelf maken (of proberen te maken). Als het echt niet lukt kun je nog altijd kijken of er zijn die je kunt downloaden.

Geplaatst:

Hier zijn er een paar, maar je moet ze wel omzetten naar *.BMP, alpha's zitten erbij ;):

Zonder alpha's:

gymshop1_LAe.jpg

mirrwind4_LAn.jpg

sf_windos_4.jpg

sl_dwntwnshpfrnt1.jpg

sw_wind23.jpg

ws_airportwin2.jpg

Met alpha's:

sf_ship_glasst.jpg

sf_ship_glassta.jpg

stanwind_nt.jpg

stanwind_nta.jpg

Ik hoop dat je met deze vooruit kan :D .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...