iskander Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 vet raar er ik heb een persoon op msn en die wil steeds ze naam en leeftijd niet zegguh maar hij weet vet veel over gta en ik vroeg hem warneer die officiele site van gta san andreas online komt met trailers enz. en hij zij 22.9.2004 en hij ging onmiddelijk offline raar hoor maar warneer denken juillie dat de site er is met trailers ??????? <_< :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 Dit zou onlogisch zijn aangezien het spel niet op 22 Oktober, maar op 19 Oktober in Amerika uitkomt. Dat zou betekenen dat ze gaan wachten tot de release in europa voordat ze de site openen. Zeg maar tegen je nieuwe vriend dat hij z'n mond moet gaan spoelen. :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 22 9 2004 is hier in September hoor Ik denk dat dat ventje alles heeft gelezen, het naar je kopieërt en je probeert te laten denken dat hij veel weet ofzo :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 Grand Theft Auto San Andreas komt op 19 oktober uit in Amerika en op 22 oktober in Europa voor Playstation 2. Het komt ongeveer een half jaar later uit op de PC. We verwachten dat het ook op Xbox uitkomt. Alleen dat zal nog even duren. EDIT: Oeps, Steven je hebt gelijk. Ik had niet gezien dat hij 22 September zei. (Schaamt zich diep) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 Ehm, vind je het erg als ik vraag waar jij over praat? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 Ehm, vind je het erg als ik vraag waar jij over praat? :lol: Je had het over September, het is in Oktober Ik wijk een beetje van het onderwerp af, Excusé Moi :mellow: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 en hij zij 22.9.2004 Daarom had ik het over September, maar Chironu dacht volgens mij dat er Oktober stond, dus ik verbeterde haar even Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iskander Geplaatst: 12 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2004 september is voor oktober dus warom kan het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2004 Het kan dus wel, maar ik hoop al dat hij in Augustus gelanceerd gaat worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.