Jump to content

officiele site van gta san andreas

iskander

Recommended Posts

vet raar er ik heb een persoon op msn en die wil steeds ze naam en leeftijd niet zegguh maar hij weet vet veel over gta en ik vroeg hem warneer die officiele site van gta san andreas online komt met trailers enz. en hij zij 22.9.2004 en hij ging onmiddelijk offline raar hoor maar warneer denken juillie dat de site er is met trailers ??????? <_< ;) :unsure:

Delen op andere websites

Dit zou onlogisch zijn aangezien het spel niet op 22 Oktober, maar op 19 Oktober in Amerika uitkomt. Dat zou betekenen dat ze gaan wachten tot de release in europa voordat ze de site openen. ;)

Zeg maar tegen je nieuwe vriend dat hij z'n mond moet gaan spoelen. :ph34r:

Delen op andere websites

Grand Theft Auto San Andreas komt op 19 oktober uit in Amerika en op 22 oktober in Europa voor Playstation 2.

Het komt ongeveer een half jaar later uit op de PC. We verwachten dat het ook op Xbox uitkomt. Alleen dat zal nog even duren. ;)

EDIT: Oeps, Steven je hebt gelijk. Ik had niet gezien dat hij 22 September zei. ^_^ (Schaamt zich diep)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...