NickDrake Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 er staat zo Getting Started ~~~~~~~~~~~~~~~ Open (or create) games.cfg and enter up to 4 paths to your GTA games (WITHOUT trailing backslashes!). Only the first four lines are checked, there must be one path per line, comments are not allowed. When the program is running, you can access the game maps by pressing F1 to F4. ik snap het niet,kan iemand GOEDE uitleg geven alvast bedankt Reageren
Jorge_F Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Met kladblok maak je een nieuw bestand en daar type je waar jouw San Andreas staat. Voorbeeld: C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas Dan sla je hem op als 'games.cfg'. Als je geen zin hebt om dit allemaal te doen neem je toch gewoon deze: games.cfg Reageren
NickDrake Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Met kladblok maak je een nieuw bestand en daar type je waar jouw San Andreas staat.Voorbeeld: C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas Dan sla je hem op als 'games.cfg'. Als je geen zin hebt om dit allemaal te doen neem je toch gewoon deze: moet ik hem bij men mapviewer 5.0 map opslaan,dit ik heb gedaan en tlukte nog ni Reageren
Jorge_F Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Met kladblok maak je een nieuw bestand en daar type je waar jouw San Andreas staat.Voorbeeld: C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas Dan sla je hem op als 'games.cfg'. Als je geen zin hebt om dit allemaal te doen neem je toch gewoon deze: moet ik hem bij men mapviewer 5.0 map opslaan,dit ik heb gedaan en tlukte nog ni Dat bestandje die ik heb geupload moet je in dezelfde map als je mapvieuwer zetten en dan lukt het Reageren
NickDrake Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Als je geen zin hebt om dit allemaal te doen neem je toch gewoon deze: moet ik hem bij men mapviewer 5.0 map opslaan,dit ik heb gedaan en tlukte nog ni Dat bestandje die ik heb geupload moet je in dezelfde map als je mapvieuwer zetten en dan lukt het nee dat lukt niet Reageren
Jorge_F Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Als je geen zin hebt om dit allemaal te doen neem je toch gewoon deze: moet ik hem bij men mapviewer 5.0 map opslaan,dit ik heb gedaan en tlukte nog ni Dat bestandje die ik heb geupload moet je in dezelfde map als je mapvieuwer zetten en dan lukt het nee dat lukt niet Tuurlijk kan dat wel. Zo ziet het er uit: Je moet natuurlijk niet vergeten om de map uit te pakken he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.