Jump to content

sanan

Recommended Posts

Geplaatst:

er sijn mensen die seggen dat er een save house is waar je san andreas kan spelen

is dat waaar

alvast bedankt

_O__O_ se7en _O__O_ we love you

Geplaatst: (bewerkt)

je kan wel andere mini-games in sommige misscgien zelfs alle savehouses spelen. Alleen die spelletjes zijn niet erg boeiend vind ik, als je bij een tv een console ziet liggen en je drukt op driehoekje bij ps2 dan speel je zo'n spel.

over san andreas geloof ik niet.

jowx :cya:

ps: gaan we op spelling letten :schater: dan ben je wel ff bezig, laat gaan, het is toch te begrijpen. :Y

Bewerkt: door jowx
Geplaatst:
trouwens, Joriz heeft deze site gemaakt, Se7en niet.... :'D

Daarom kan hij toch wel van Se7en houden :puh::puh::cab:

Hehe. :D

En het kan trouwens niet wat jij wil. :N

Geplaatst:
je kan wel andere mini-games in sommige misscgien zelfs alle savehouses spelen. Alleen die spelletjes zijn niet erg boeiend vind ik, als je bij een tv een console ziet liggen en je drukt op driehoekje bij ps2 dan speel je zo'n spel.

ps: gaan we op spelling letten :schater: dan ben je wel ff bezig, laat gaan, het is toch te begrijpen. :Y

Als we het niet zeggen leert hij het ook niet he ;)

Geplaatst:

@jowx, Voor dit soort dingen is het topic niet aangemaakt, en dingen bij je bericht verzinnen om iets terug te kunnen zeggen, dat mag denk ik niet, Dus ik ga even verder met leren, voor aal het begin van je bericht hoofdletters moet ik nog leren :Y

Geplaatst:

jowx  :cya:

ps: gaan we op spelling letten  :schater:  dan ben je wel ff bezig, laat gaan, het is toch te begrijpen.  :Y

@jowx, Voor dit soort dingen is het topic niet aangemaakt, en dingen bij je bericht verzinnen om iets terug te kunnen zeggen, dat mag denk ik niet, Dus ik ga even verder met leren, voor aal het begin van je bericht hoofdletters moet ik nog leren :Y

Ik heb er niks bij verzonnen, ik geef extra informatie over die mini-games.

Later heb ik het gedeelte over de spelling er pas bij ge-edit.

Dus kom nou niet zo bot doen, als super lid zou je beter moeten weten.

En iedereen maakt weleens een spellingsfoutje.

Geplaatst:

géén want het is niet waar.

Waarom zou je het spel in het spel kunnen spelen (moeilijke zin :D ). Ik weet bijna zeker dat het onzin is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...