chrisie-boy Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 er sijn mensen die seggen dat er een save house is waar je san andreas kan spelen is dat waaar alvast bedankt se7en we love you Reageren
need my speed Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Nee, dat is naar mijn weten helemaal niet waar! trouwens, Joriz heeft deze site gemaakt, Se7en niet.... :'D Reageren
Freestyle Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Ja, volgens mij is het B*llshit (Zeg schrijf je met de Z ) Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 kijk eens in de walktrough staat het wel in.. zeggen is trouwens ook met een z Reageren
Jowx Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) je kan wel andere mini-games in sommige misscgien zelfs alle savehouses spelen. Alleen die spelletjes zijn niet erg boeiend vind ik, als je bij een tv een console ziet liggen en je drukt op driehoekje bij ps2 dan speel je zo'n spel. over san andreas geloof ik niet. jowx ps: gaan we op spelling letten dan ben je wel ff bezig, laat gaan, het is toch te begrijpen. Bewerkt: 7 augustus 2005 door jowx Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 trouwens, Joriz heeft deze site gemaakt, Se7en niet.... :'D Daarom kan hij toch wel van Se7en houden Hehe. En het kan trouwens niet wat jij wil. Reageren
Gino Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 je kan wel andere mini-games in sommige misscgien zelfs alle savehouses spelen. Alleen die spelletjes zijn niet erg boeiend vind ik, als je bij een tv een console ziet liggen en je drukt op driehoekje bij ps2 dan speel je zo'n spel. over san andreas geloof ik niet. jowx ps: gaan we op spelling letten dan ben je wel ff bezig, laat gaan, het is toch te begrijpen. Als we het niet zeggen leert hij het ook niet he Reageren
Freestyle Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 je kan wel andere mini-games in sommige misscgien zelfs alle savehouses spelen. Alleen die spelletjes zijn niet erg boeiend vind ik, als je bij een tv een console ziet liggen en je drukt op driehoekje bij ps2 dan speel je zo'n spel. over san andreas geloof ik niet. jowx ps: gaan we op spelling letten dan ben je wel ff bezig, laat gaan, het is toch te begrijpen. @jowx, Voor dit soort dingen is het topic niet aangemaakt, en dingen bij je bericht verzinnen om iets terug te kunnen zeggen, dat mag denk ik niet, Dus ik ga even verder met leren, voor aal het begin van je bericht hoofdletters moet ik nog leren Reageren
Jowx Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 je kan wel andere mini-games in sommige misscgien zelfs alle savehouses spelen. Alleen die spelletjes zijn niet erg boeiend vind ik, als je bij een tv een console ziet liggen en je drukt op driehoekje bij ps2 dan speel je zo'n spel. over san andreas geloof ik niet. jowx ps: gaan we op spelling letten dan ben je wel ff bezig, laat gaan, het is toch te begrijpen. @jowx, Voor dit soort dingen is het topic niet aangemaakt, en dingen bij je bericht verzinnen om iets terug te kunnen zeggen, dat mag denk ik niet, Dus ik ga even verder met leren, voor aal het begin van je bericht hoofdletters moet ik nog leren Ik heb er niks bij verzonnen, ik geef extra informatie over die mini-games. Later heb ik het gedeelte over de spelling er pas bij ge-edit. Dus kom nou niet zo bot doen, als super lid zou je beter moeten weten. En iedereen maakt weleens een spellingsfoutje. jowx Reageren
Freestyle Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Nogmaals, volgens mij is dit topic hier niet voor bedoeld Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 @ Freestyle: Begin er dan ook niet over. Hieronder ontopic. Reageren
Grove Street 4Ever Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 @ Freestyle: Begin er dan ook niet over.Hieronder ontopic. in Welk save house dan Reageren
.Maze. Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 géén want het is niet waar. Waarom zou je het spel in het spel kunnen spelen (moeilijke zin ). Ik weet bijna zeker dat het onzin is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.