kurt Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 ik zou willen weten hoe ik voorwerpen of objecten zoals huizen of stunt dingen kan importeren als ik dit kan kan ik beginnen met modden want kan al aardig wat maken met photoshop Reageren
Big-Bear Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Owke ik leg je het uit, Benodigheden; IMG tool, collmaker, colleditor, Zmodeler v1,07, Moo Mapper en TXD maker owke beginnen: 1. Export je model in sketchup als 3d 2. Import hem in de Zmodeler, en sla hem daarna op als .dfff (let op als je hem op sla moe ie so heten: model.dff!! (model nie presee maar .dff wel!!) 3. Sla hem nog eens op maar dan als .X 4. Maak nu een .txd met te TXD maker, en zet in deze .txd, de textures die je object bevat 5. Zet nu je .txd en .dff, in de map GTA3.img, met behulp van de IMG tool 6. Maak nu een .col file met de collmaker van je .X file 7. Open nu je moo mapper, en maak een .ipl en .ide van je model 8. Edit nu je .col met de colleditor 9. zet de geditte .col in dezelfde map als waar je .ide en .ipl staan 10. maak nu een verwijzing naar je .col 11. nu kan je hem gaan mappen met moo mapper LET wel op dat dit voor VC is! IK heb dit uit men hoofd gedaan dus het kan dat ik wat vergeten ben of iets verkeerds hebt getypd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.