Jump to content

Sketchup objecten invoegen in gta sa


Recommended Posts

Geplaatst:

ik zou willen weten hoe ik voorwerpen of objecten zoals huizen of stunt dingen kan importeren als ik dit kan kan ik beginnen met modden want kan al aardig wat maken met photoshop

Geplaatst:

Owke ik leg je het uit,

Benodigheden; IMG tool, collmaker, colleditor, Zmodeler v1,07, Moo Mapper en TXD maker

owke beginnen:

1. Export je model in sketchup als 3d

2. Import hem in de Zmodeler, en sla hem daarna op als .dfff (let op als je hem op sla moe ie so heten: model.dff!! (model nie presee maar .dff wel!!)

3. Sla hem nog eens op maar dan als .X

4. Maak nu een .txd met te TXD maker, en zet in deze .txd, de textures die je object bevat

5. Zet nu je .txd en .dff, in de map GTA3.img, met behulp van de IMG tool

6. Maak nu een .col file met de collmaker van je .X file

7. Open nu je moo mapper, en maak een .ipl en .ide van je model

8. Edit nu je .col met de colleditor

9. zet de geditte .col in dezelfde map als waar je .ide en .ipl staan

10. maak nu een verwijzing naar je .col

11. nu kan je hem gaan mappen met moo mapper

LET wel op dat dit voor VC is!

IK heb dit uit men hoofd gedaan dus het kan dat ik wat vergeten ben of iets verkeerds hebt getypd

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...