need my speed Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ja dat weet ik, maar hun hadden het er over dat je die Condoom als wapen kon gebruiken. Reageren
Jowx Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ja dat weet ik, maar hun hadden het er over dat je die Condoom als wapen kon gebruiken. Dat kan niet. waar heb je dat trouwens gehoord jowx Reageren
.Levi. Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Graag Ontopic blijven anders komt hier gewoon een slot op. Reageren
need my speed Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 @ Jowx, op een of andere site. @ .Levi., Oke. :'D Reageren
Radio Es. Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Als je wilt wete wat voor wapens er zijn (want eerst die dildo toen vibrator nu condoom) kijk je toch gewoon op een site ofzo en hoef je geen bericht te plaatsen Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Ik zie hem alleen maar in de sex-shop en in het huis van Michelle en Millie die 2 vriendinne Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Er liggen wel pakjes condooms in de xxx shop^in LV maar je kan ze niet nemen. En voor degene die het nog niet wisten: er is ook een XXX-shop in Los Santos.Dicht bij de Burger Shot (Niet die van OG Loc).Daar kan je ook in.Als je héél dicht bij staat zie je de gele markering. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.