Wirindre Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Hallo, Ik speel San andreas al een tijdje (in de spel zelf is er bijna een jaar voorbij)...Ik keek in mijn budgets maar zie bij "prostitute budget" $0,00 staan. Al de andere staan wel een X-aantal bedragen... (Zelfs strip club budget! ) Maar naar welke shop ga je? of wat doe je? om iets met die budget te doen? NB:--Excuses als deze message onfatsoenlijk is -- Reageren
Jowx Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Hallo,Ik speel San andreas al een tijdje (in de spel zelf is er bijna een jaar voorbij)...Ik keek in mijn budgets maar zie bij "prostitute budget" $0,00 staan. Al de andere staan wel een X-aantal bedragen... (Zelfs strip club budget! ) Maar naar welke shop ga je? of wat doe je? om iets met die budget te doen? NB:--Excuses als deze message onfatsoenlijk is -- Door het met een prostituee te doen. je geeft dan geld uit per seconde (minuut ingame) en dat komt dan op je stats te staan jowx Bewerkt: 7 augustus 2005 door jowx Reageren
Freestyle Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Hallo,Ik speel San andreas al een tijdje (in de spel zelf is er bijna een jaar voorbij)...Ik keek in mijn budgets maar zie bij "prostitute budget" $0,00 staan. Al de andere staan wel een X-aantal bedragen... (Zelfs strip club budget! ) Maar naar welke shop ga je? of wat doe je? om iets met die budget te doen? NB:--Excuses als deze message onfatsoenlijk is -- Ik vind anders dat je het keurig hebt uitgelegd Reageren
Wirindre Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Dus als je de pimping missions (met die 'pimp auto) al gehaald hebt ( en dus betaald wordt om met de prostituees 'om te gaan' ) Kun je je prostitute budget niet meer 'op je budget', stats zetten?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.