Jump to content

Voertuig spawnen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik zoek iemand die een beetje verstand heeft van missionscripten want ik heb daar een probleem mee. ik heb namelijk vc helemaal gestript, en een lapje grond in gelegd, nu wil ik daar even een auto op spawnen voor te testen maar in wauzie zijn tut staat dat ik zo een regel moet opzoeken . maar ik heb zo geen regel want alles is gestript. moet ik dan zelf zo een regel erbij zetten? en waar moet ik die dan tussen plaatsen?

Geplaatst:
Hallo, ik zoek iemand die een beetje verstand heeft van missionscripten want ik heb daar een probleem mee. ik heb namelijk vc helemaal gestript, en een lapje grond in gelegd, nu wil ik daar even een auto op spawnen voor te testen maar in wauzie zijn tut staat dat ik zo een regel moet opzoeken . maar ik heb zo geen regel want alles is gestript. moet ik dan zelf zo een regel erbij zetten? en waar moet ik die dan tussen plaatsen?

Je kan deze lijnen het beste beneden neerzetten.

014B: $7C8 = init_parked_car_generator #ADMIRAL 8 8 0 alarm 50 door_lock 0 0 10000 at -401.2715 -534.6655 11.7534 angle 149.2032

014C: set_parked_car_generator $7C8 cars_to_generate_to 101

Als het niet werkt heb je waarschijnlijk een thread nodig, ik hoor het wel ;)

Grs

Bradley H.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...