Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Zou slim zijn als je zelf ook ontopic blijft, jou reactie is helameaal overbodig, kan je beter aan de moderators of admins over laten.

Heb zelf de bus gedownload, maar had toen niet het 2e deel als trailer neergezet, vandaar dat ik hem dus niet kon vinden, bedankt voor de hulp.

Weet iemand of er nog meer bussen zijn, die ik zeg maar kan vervangen door een andere auto/bus ?

Graag ff een link per PB sturen, i.v.m. dat je geen links mag plaatsen...

Alvast bedankt ;)

Geplaatst:
Het is vervangen door de tanker en de trailer heb ik ook gevonden

kakarot_9 Dat heb je eens heel mooi gelezen.Lees voortaan eerst een alles goed..

Geplaatst:

Ik geloof dat dit de tip van de dag is om hem te vinden:

Gebruik een carspawnmod :D. Namelijk de GTA-SA.Spawn.Teleport-Trainer.v2.2

Wel zelf even de ID's van de auto's uitzoeken. Ik heb de meesten wel, maar ik ga die lijst niet vrijgeven.

Geplaatst:

Ik heb die bus ook in het spel gezegt !! Ik mis alleen de achter kant :?

Waar kan ik die hele achter kant vinden van de bus ?? Ik heb al op veel plaatsen gezocht maar nog niks gevonden !! Wie kan het ff zeggen waar de achter kant staat ??

Geplaatst:

Je moet hem door een auto vervangen die nooit over de weg rijdt, en de achter kant van de bus vervangen met een trailer.

Koos.

Geplaatst:

Ik heb gewoon die bus gedownload van een site en hij vervangt met die Tanker (Vrachtwagen)Ik heb gedaan wat er stond !!

Geplaatst:

ik hbe hem ook gedownload je moet hem vervangen met: Petro.DFF en PETROTR.DFF de voorkant (Petro) kan ik spawnen maar de achterkant (PETROTR) als ik die spawn dan zie ik hem niet kan iemand mij helpen ?

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet de achterkent door een van de trailers vervangen heb je dat wel gedaan ?

En post geen 2 berichten achter elkaar dit is Postbootsen. heb geduld.

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst: (bewerkt)

ik heb alles gedaan wat er in de readme stond:

Mercedes-Benz Citaro Gelenkbus BETA    (Original Modell von AD156)

ADs Homepage:***Website****

Converted by:

Puddingpanzer

Zippo1979

JohnnyHH

GTA Mallorca

Tools:IMG Tool 2.0

Notepad :)

Handling:

PETROL      5200 20000 2 0 0 -0.2 90 0.85 0.75 0.4 5 85 30 25 R D 25 0.3 1 40 1 0.1 0 0.3 -0.05 0.5 0 0.35 0.25 35000 20206008 1000001 0 1 2

PETROTR      3800 30000 2 0 1.5 -0.5 90 0.85 0.75 0.5 5 120 18 5 R D 8 0.3 0 25 1.5 0.05 0 0.3 -0.03 0.5 0 0.65 0.25 35000 20002000 0000 0 1 0

Vehicles.ide:

514,      petro,              petro,              car,                  PETROL,            PETROL,            truck,    worker,            6,        0,        0,                    1, 1.0, 1.0, -1

584,      petrotr,            petrotr,            trailer,              PETROTR,          PETROTR,          null,      ignore,              6,        0,        0, 1, 1.0, 1.0, -1

Wir übernehmen keinerlei Haftung für Schäden,die durch fehlerhaftes Installieren des Busses entstehen!!!

Der Bus darf nur auf gta action und gta.gamigo.de gedowloaded werden !!!

Bewerkt: door Low-Co

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...