ertine Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) wie is er zo aardig om 2 misies voor mij te doen (laatste 2 missies van zero) ik zal je heel er dankbaar zijn plz help mij!!! ik stuur je dan ff mij save game Bewerkt: 7 augustus 2005 door ertine Reageren
MarcN Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Er is een save-game topic, en daar moet je je save-game's plaatsen, en je hebt ook geen save-game geplaatst. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=11078 En, vertel dan ook even hoe de missie's heten. Bewerkt: 7 augustus 2005 door MarcN Reageren
Jowx Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) wie is er zo aardig om 2 misies voor mij te doen (laatste 2 missies van zero)ik zal je heel er dankbaar zijn plz help mij!!! ik stuur je dan ff mij save game Als je het in het save game aanvraag topic vraagt, is er vast wel iemand die het voor jou wil doen. jowx Edit: MarcN was me 5 seconden voor Bewerkt: 7 augustus 2005 door jowx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.