Timovich Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Hallo, Sinds gisteren doet mijn taabeheer het niet meer. Als ik op CTRL ALT + DEL druk gebeurd er gewoon helemaal niks. Iemand een idee?
NickDrake Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Hallo,Sinds gisteren doet mijn taabeheer het niet meer. Als ik op CTRL ALT + DEL druk gebeurd er gewoon helemaal niks. Iemand een idee? je kan ook vlakbij waar je klok staat rechtsklikken gewoon op het grijs en dan op taakbeheer klikken
T@rget Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Ja en anders is met de andere Ctrl probeere
Timovich Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Hallo,Sinds gisteren doet mijn taabeheer het niet meer. Als ik op CTRL ALT + DEL druk gebeurd er gewoon helemaal niks. Iemand een idee? je kan ook vlakbij waar je klok staat rechtsklikken gewoon op het grijs en dan op taakbeheer klikken Jah maar heel taakbeheer werkte niet.. Ik heb alles geprobeerd en uiteindelijk heeft Hitman Pro toch geholpen en de virusscan. Waarschijnlijk gewoon spyware ofzo Slotje
Recommended Posts