Jump to content

Missie: Decoy (donald love)

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste GTA Fans,

Ik zit momenteel in de missie Decoy, die ik van Donald Love moet uitvoeren. Ik moet een vrachtauto van een warenhuis weg rijden. Dit moet ik 3 minuten volhouden. Helaas haal ik net 1 minuut voordat de truck ontploft omdat als je deze missie speelt en in de truck stapt, je meteen 6 sterren hebt, en dus ook politie, fbi, leger, helicopter, tanks, enz.

Ik heb het al zovaak geprobeerd, dat ik twijfel of deze missie haalbaar is?

Heeft iemand deze missie gehaald? Wat ik bijzonder knap vindt, dat zeker, maar hoe heb je dat dan gedaan? zijn er ergens items die je kunt oppakken zodat de truck (de schade) minder wordt?

Alvast Bedankt !

William :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet door de tunnel naar Staunton Island rijden, want in de tunnel kan de politie moeilijk volgen. Als je eenmaal op Staunton Island bent moet je naar de Pay 'N Spray gaan en daar in gaan staan en wachten tot de 3 minuten om zijn. Zo heb ik hem gehaald, veel succes!

Bewerkt: door NandroDavids
Geplaatst:

ja zo moet het de tanks kunnen zich in de tunnel moeilijk voortbewegen en de heli´s kunnen er niet in

• 4 maanden later...
  • 8 maanden later...
Geplaatst:
bij mij doet de code het niet tijdens de missie :N

Dan typ je waarschijnlijk een paar letters te veel of je typt een paar letters te weinig. Kijk goed naar het toetsenbord als je die cheat invoert. Voer die cheat in op een rustig moment. Een rustig moment is vlak voordat je vertrekt van die locatie waar je die van moest ophalen. Je moet dan wel in die van zitten.

Geplaatst:

wees nou niet zo eigenwijs die code werkt echt niet tijdens die missie, althans hij werkt 1 kwart seconde ofzo en dan heb je weer automatisch 6 sterren helaas

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...