Scarcetti Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 altijd als ik in de transfender of de loco lowco ga wil cj ze auto niet laten tunen Reageren
Little Mister Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Bedoel je dat de duur niet open gaat? Als dat zo is dan moet je andere auto's proberen, in Loco Low Co kan je alleen lowriders, en in Transfender alleen maar gewone auto's, zoals een admiral. Reageren
Juju Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 altijd als ik in de transfender of de loco lowco ga wil cj ze auto niet laten tunen licht eraan met welke auto je erin gaat, je kan bijv. alleen en slamvan in locolow tunen Reageren
Scarcetti Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 de deur gaat open maar geen enkele auto kan je tunen van a tot z Reageren
Little Mister Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Dat is vaag. Heb je een Mod ofzo geinstalleerd of iets anders gedaan? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Hier kun je zien welke auto's je in welke garage's kan tunen. Kijk hier maar eens goed rond. http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...&inhoud=modshop Reageren
Scarcetti Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 al gezien lukt niet Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 tsja, waarschijnlijk een bug dan denk ik, opnieuw installeren helpt wel denk ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.