Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

bij gtagames.nl kan je snowbalcity downloaden. dat heb ik dus gedaan. ik heb de readme gelezen maar ik kan het level niet spelen wat doe ik vekeerd? en hoe kan ik het wel spelen?

alvast bedankt

Geplaatst:
Wat gaat er verkeerd? Begrijp je de readme niet, loopt het spel vast, of iets anders? Iets meer info, svp.

Ik denk dat hij bedoelt dat er gewoon niks gebeurd. Dus dat hij gewoon kan spelen maar niks van de mod merkt. :?

Geplaatst:

moet voortaan toch ff wat beter de uitleggeven! maar in de readme staat dat ik die bestanden moet uitpakken in gta/data ofzo maar als ik dat doe en ik start dat level gebeurd er helemaal niks! dan kan ik gwn het standard level gaan spele. ik doe vast wat verkeerd :puh: wat doe ik vekeerd?

Geplaatst:

Ik heb SC2 ook even gedownload om te zien hoe het in elkaar steekt, en bij mij werkt het allemaal prima.

Hieronder hebt ik de Readme even vertaald in het Nederlands:

*Maak eerst een backup van de volgende bestanden uit GTA2/Data: e.gxt, bil.sty, test1.seq

*Zet vervolgens alle bestanden uit de gedownloade map in GTA2/data

*Start level 3 in GTA2.

Als je gewoon de map unzipt en alle bestanden die erin staan in Data zet, dan moet het werken. Als je dan het originele level 3 krijgt, lijkt erop dat je het .seq bestand bent vergeten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...