Jump to content

Missie: S.A.M.

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste GTA Fans,

Een viend van mij zit vast in gta3.

Hij is al verder gekomen dan mij (aagghh), maar hij kan wel in het vliegtuig stappen en naar de opstijgbaar gaan, neemt de gehele baan voor op te stijgen, maar dan vliegt ie net 5 seconden voor ie weer neerstort.

Kan iemand vertellen hoe je moet vliegen?

Bedankt.

Geplaatst: (bewerkt)

In de missie S.A.M hoef je niet te vliegen met de Dodo. Je moet met een bootje naar het vliegveld varen, daar aanleggen, snel alle Colombian Cartel neerschieten. Dan wachten tot het vliegtuig eraan komt en die met een bazooka uit de lucht schieten en de pakketjes pakken die uit het vliegtuig vallen. Als je dat hebt gedaan moet je 1 van die Cartel Cruiser pakken en wegrijden. Als je politie achter je aan krijgt, moet je eerst naar de Pay 'N Spray op Shoreside Vale gaan en daarna naar Asuka. (de missie is toch van Asuka?)

Als je toch wilt weten hoe je met de Dodo kunt vliegen moet je hierop klikken:

Dodo vliegen

Bewerkt: door NandroDavids
Geplaatst:
hoe pak je de pakketjes dat lukt bij mij niet net als de wapens ?

Gewoon ertegenaan lopen. Ze zijn inderdaad redelijk stevig, maar als je er gewoon tegenaan sprint, lukt het volgens mij wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...