!!!wouter!!! Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 ik zag toevallig op de web-site dat de plaatsen van de thermal goggles er niet op staan. Ze zijn er toch zeker wel, er zijn zelfs 2 verschillende soorten. De gewone nachtkijker en de hitte gevoelige kijker. Ze liggen allebei bij de leger basis tussen las venturas en los santos in. De normale nachtkijker ligt bovenop de toren die links boven staat ( die ene die gelijk naast je is als je naar binnen loopt). De hitte gevoelige ligt in een soort van huisje aan de onderkant van het gebied ( wel binnen de hekken ). Reageren
.Maze. Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 hier staan inderdaad de thermal goggles maar niet de plaatsen,dan denk ik dat die toegevoegd moeten worden. Maar bedankt voor de informatie Reageren
unreal Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 ik zag toevallig op de web-site dat de plaatsen van de thermal goggles er niet op staan.Ze zijn er toch zeker wel, er zijn zelfs 2 verschillende soorten. De gewone nachtkijker en de hitte gevoelige kijker. Ze liggen allebei bij de leger basis tussen las venturas en los santos in. De normale nachtkijker ligt bovenop de toren die links boven staat ( die ene die gelijk naast je is als je naar binnen loopt). De hitte gevoelige ligt in een soort van huisje aan de onderkant van het gebied ( wel binnen de hekken ). op welke site zag je dat dan? Reageren
.Maze. Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Waarschijnlijk op gtagames, anders zegt hij het niet op dit forum hé? Reageren
C.J. Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 zij die ik weet dat je de nachtkijkert in mad dogs crib kan krijgen in de pc versie maar kan je ook die hitte gevoelige krijgen in de pc versie ??? Reageren
.Maze. Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 zij die ik weet dat je de nachtkijkert in mad dogs crib kan krijgen in de pc versie maar kan je ook die hitte gevoelige krijgen in de pc versie ??? Ik weet hem niet te vinden, maar ik heb wel een alternatief. De GTA N00b mod hier heb je de download, je kan de hitte- en nachtkijker zo spawnen waneer je maar wil, je kan er meer mee maar daarvoor moet je maar even op de link klikken Reageren
Vinewood Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) De warme zoekende kan je toch krijg bij 'Big Air' Onder de grote schotel, Naast de Sandking Bewerkt: 8 augustus 2005 door vinewood Reageren
Freestyle Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Ik denk dat hij eerder bij het vliegtuigen kerkhof staat omdat je daar die opdracht heb gekregen. Anders staat hij misschien bij de restricted area. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.