Jump to content

thermal goggles

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zag toevallig op de web-site dat de plaatsen van de thermal goggles er niet op staan.

Ze zijn er toch zeker wel, er zijn zelfs 2 verschillende soorten. De gewone nachtkijker en de hitte gevoelige kijker. Ze liggen allebei bij de leger basis tussen las venturas en los santos in. De normale nachtkijker ligt bovenop de toren die links boven staat ( die ene die gelijk naast je is als je naar binnen loopt). De hitte gevoelige ligt in een soort van huisje aan de onderkant van het gebied ( wel binnen de hekken ).

Geplaatst:
hier staan inderdaad de thermal goggles maar niet de plaatsen,dan denk ik dat die toegevoegd moeten worden. Maar bedankt voor de informatie :)
Geplaatst:
ik zag toevallig op de web-site dat de plaatsen van de thermal goggles er niet op staan.

Ze zijn er toch zeker wel, er zijn zelfs 2 verschillende soorten. De gewone nachtkijker en de hitte gevoelige kijker. Ze liggen allebei bij de leger basis tussen las venturas en los santos in. De normale nachtkijker ligt bovenop de toren die links boven staat ( die ene die gelijk naast je is als je naar binnen loopt). De hitte gevoelige ligt in een soort van huisje aan de onderkant van het gebied ( wel binnen de hekken ).

op welke site zag je dat dan?

Geplaatst:

zij die ik weet dat je de nachtkijkert in mad dogs crib kan krijgen in de pc versie maar kan je ook die hitte gevoelige krijgen in de pc versie ???

Geplaatst:
zij die ik weet dat je de nachtkijkert in mad dogs crib kan krijgen in de pc versie maar kan je ook die hitte gevoelige krijgen in de pc versie ???

Ik weet hem niet te vinden, maar ik heb wel een alternatief. De GTA N00b mod

hier heb je de download, je kan de hitte- en nachtkijker zo spawnen waneer je maar wil, je kan er meer mee maar daarvoor moet je maar even op de link klikken :)

Geplaatst: (bewerkt)

De warme zoekende kan je toch krijg bij 'Big Air'

Onder de grote schotel, Naast de Sandking

Bewerkt: door vinewood
Geplaatst:

Ik denk dat hij eerder bij het vliegtuigen kerkhof staat omdat je daar die opdracht heb gekregen. Anders staat hij misschien bij de restricted area. :{

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...