unreal Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 hallo komt de nieuwste gta ook op de ja de xbox 360 en de pc want die ga ik kopen en de andere heb ik Reageren
W3sl3y Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) hallo komt de nieuwste gta ook op de ja de xbox 360 en de pc want die ga ik kopen en de andere heb ik Als je het hebt over GTA Liberty City Stories dan moet ik je teleurstellen. Maar als je het hebt over de nieuwe GTA (verkeerde forum) die nog geen release date hebt en geen naam heb ik goed nieuws. Liberty City Stories = Only on PSP GTA ...... = Eerst op Playstation 3 daarna op PC en X-box 360 Bewerkt: 8 augustus 2005 door W3sl3y Reageren
unreal Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 ow dus de nieuwe gta komt dusw wle op de xbox 360 en pc want de xbox 360 koop ik Reageren
henk_jan Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Er is nog niks bekent over Gta Next..., maar zoals het er nu naar uit ziet word het eerst PS3 en de rest volgt wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.