Arjen Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 Mn moeder en ik gingen laatst even in de H&M (kledingwinkel) om kleren te kopen. Ik zag een paar sokken hangen, en maakte snel even een foto er van. En weet je waarom? Dit staat er op: My mum went to H&M en all I got was this lousy sock. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
roppie Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 ueh ik denk omdat als je gta vc 100% hebt uitgespeeld dat je dan ook een T-shirt krijgt met erop (in het engels) ik heb gta vc uitgespeeld en al wat ik krijg is dit stomme T-shirt. klopt het ongeveer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 haha best lache...wel dom dan H&M zo'n sokken uitbrengt maja. ps: mr cortez heb jij altijd een fototoestel op zak bij winkelen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 lol,ik heb altijd een digitaal fototoestelletje mee dat even groot is als een lucifer doosje,soms handig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 haha best lache...wel dom dan H&M zo'n sokken uitbrengt maja.ps: mr cortez heb jij altijd een fototoestel op zak bij winkelen??? Nee, ik heb een fototoestel op mijn mobiel. En die stuur ik via MMS naar mijn email. Best grappig... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 ow zo best handig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Diaz Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 mooie sokken heeft je moeder m nog voor je gekocht mr. cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 mooie sokken heeft je moeder m nog voor je gekocht mr. cortez Haha... :lol: Nee, ze heeft ze niet voor me gekocht. Gelukkig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2004 Weet je misschien hoe duur ze zijn? Die moet ik hebben :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 12 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2004 Hahahaha...wat een goeie sokken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 12 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2004 hahaha raar.. zouden ze dat echt van vice city hebben? of andersom denk ik nit he wel lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.