FeR-D Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Ik heb de missie al vaak opnieuw gedaan maar iedere keer maakt Cj teveel lawaai ik heb al kruipend de missie geprobeerd maar die ouwe word iedere keer wakker, er staat in de walktrough ook nie hoe ik hem ut beste ken doen.. Let me know? Thnx! Reageren
rick15465 Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 heel voorzichtig sluipen en als de meter volloopt stil blijven staan en dan doorgaan ik zou als eerste de dozen wat boven staan pakken en dan die van onder zo heb ik hem gehaald Reageren
need my speed Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) Met Alt kan je slupen, is tenminste bij mij op de pc zo. :'D Bewerkt: 8 augustus 2005 door need my speed Reageren
arnie Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Je moet altijd wachten tot dat die meter helemaal leeg is, kijk hier anders eens: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=LS_C1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.