jvloon Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 als ik missies gedaan heb of races bijv. bij dat vlaggetje.. en in die mijn heb die helemaal af . en blijft die gewoon staan is dit normaal of heb ik dn iets verkeerd gedaaan?? Reageren
rick15465 Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 als je een race hebt gehaald blijft die daar staan zodat je hem steeds op nieuw kan doen Reageren
jvloon Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 maar wat heb je dr dn aan? Reageren
rick15465 Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 maar wat heb je dr dn aan? vogens mij hebt je het nodig voor 100% ik weet het niet zeker Reageren
jvloon Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 maar kbdoel wa heb je dr aan om het weer opnieuw te doen as je bij alles 1ste bent? Reageren
Little Mister Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Je record te verbeteren, en sommige mensen vinden die races leuk en willen ze hem overnieuw doen. Reageren
Ewoud Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Probeer voortaan een betere topic titel te verzinnen. Dan is het teminste duidelijk waar het over gaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.