Killa-Billa Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 nee, d8 ik, bij hem loopt het vast als die aan het laden is. en bij mij niet Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) ooit kreeg ik dat ook ja , toen heeft hij grond kunnen inleggen als test.. Ik heb dat perfect nagedaan , dus zijn gta_vc.dat gekopieerd , files toegevoegd aan gta3.img en in moompper alles toegevoegd Nu krijg ik dat Vice City gewoon vast blijft hangen , het crasht voor ik in het spel geraak Ik zal nu ff kijken of ik dat nie kan verhelpen door van clean te beginnen EDIT : ben nu van clean begonnen , en nu val ik ook in het water... Het spel freezt wel eventjes als ik terechtkom in Vice cmaar dat is niet zo erg... Edit 2 ; ik krijg nu al eventje een foutmelding met moomapper..... Gewoon willekeurig als ik bezig ben met moomapper , zonder enige aanleiding , en als ik op ok klik , dan kan ik heel even doorwerken , dan komt die fout opnieuw Met de vorige versie van moomapper was dat ook al... maar ja , dat is een beetje offtopicklik hier voor de foutmelding Bewerkt: 8 augustus 2005 door crappyshitdude Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 allemaal heel fijn maar het is nog steeds niet opgelost Reageren
Jorge_F Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Het kan zijn dat je model te veel polygons bevat, dit krijg je als je je map met 3ds max 7 hebt gemaakt. Vraagje dus: Wie van jullie 2 heeft het met 3ds max gemaakt? Of hebben jullie het alletwee met SketchUp gemaakt? Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Sketchup.... allebei Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 ja, ik ook met sketchup, het klinkt meschien wel dom, maar kan het zijn, dat ons object te veel vlakken telt of zo?want eerste had ik gewoon een hele grote ronde cirkel, en die kreeg ik wel in vc, maar nu heb ik een soort eilandje dat veel kleiner is maar wel meer vlakken, kan het daar aan liggen?? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 ja, ik ook met sketchup, het klinkt meschien wel dom, maar kan het zijn, dat ons object te veel vlakken telt of zo?want eerste had ik gewoon een hele grote ronde cirkel, en die kreeg ik wel in vc, maar nu heb ik een soort eilandje dat veel kleiner is maar wel meer vlakken, kan het daar aan liggen?? Het klinkt helemaal niet dom, hoeveel vlakken denk je dat je ongeveer hebt gemaakt? Het kan namelijk dat je object te veel vlakken heeft. Die vlakken hebben punten, die punten zijn polygonen. Een object met te veel polygonen (meer dan 2000) loopt vast in VC. De enige opplossing dan is je object splitsen. Maar aangezien jouw VC niet vastloopt is dat het probleem niet. Misschien staat je gebouw wel te hoog, probeer hem wat naar onderen te plaatsen zodat je erop valt. Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 We hebben nu gewoon een klein cirkeltje gemaakt maar het lukt nog steeds niet Reageren
Jorge_F Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Sorry maar dan weet ik het ook niet meer . Probeer anders je collfile nog een keer overnieuw te maken. Reageren
Damos Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 heb je dan al een groot cirkeltje gamaakt? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Wat jullie probleem, denk ik is, dat jullie het verkeerde gestript, dat had ik een post gelezen, als je alles weghaalt en nix vervangt dan crasht je spel, en krijg je foutmeldingen, maar kweenie nie sker of jullie spel crasht Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Nee, we hebben niet teveel gestript, want als we niks invoeg, dan crasht het spel ook niet. maar ik twijfel wel aan iets, meschien heeft ons object te veel vlakken kan iemand dat is nakijken? Eiland van ons let niet op het model, hiet ziet er meschien wel krom uit, maar wij zijn noobs :'D Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Euhmm, ik kan je plaatje niet zien, maar een tip: Als je 3ds max 7 heb, dan importeer je je sketchup 3d file, in 3ds max, nu moet je de functie Count Polygons opzoeken, en dan telt die je polygons ( Dat zijn alle hoek punten van je object ), als ze boven de 2000 zijn, dan is dat het probleem, en als ze onder de 2000 zijn en nog steeds hetzelfde is als daarvoor weet ik het ook niet Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) ok, maar waar staat ergend die functie?? edit: is hier nog iemand???? ik wil echt weten waar die functiestaat Bewerkt: 9 augustus 2005 door Killa-Billa Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.