DannyAND1 Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Hoi ik ben het weer Danny... :$ Ik heb heel veel geld en ik vind het niet meer leuk dus hoe kan ik van mn 245.000 duizend iets doen dat het helemaal weg is? ik heb geen zin om overnieuw te beginnen... kan iemand meuh helpuh? alvast bedankt Danny. ----------------- AND1 n0 p@iN n0 g@m3!!! Reageren
Little Mister Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) Alles proberen op te gokken? Ohja.. Dan kan je het beste bij de paardenraces doen en dan al je geld opzetten. In paardenraces heb je meer kans om te verliezen, zo kan je in een keer alles opmaken. Bewerkt: 8 augustus 2005 door Little Mister Reageren
rick15465 Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 huizen kopen,kleren kopen,geweren kopen, Reageren
DannyAND1 Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Alles proberen op te gokken?Ohja.. Dan kan je het beste bij de paardenraces doen en dan al je geld opzetten. In paardenraces heb je meer kans om te verliezen, zo kan je in een keer alles opmaken. ok thnx waar is paarden ding trouwens? ik ben daar maar een keer geweest en toen heb ik die 245.000 (nog ietws) duizend gewonnen:S Reageren
W3sl3y Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Waarom wil je in godsnaam al je geld kwijt. Zoveel heb je niet hoor. En als je hem nog niet hebt uigespeeld heb je het hard nodig. Maar ik vind dit het onnuttigste topic ooit. Reageren
DannyAND1 Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Waarom wil je in godsnaam al je geld kwijt.Zoveel heb je niet hoor. En als je hem nog niet hebt uigespeeld heb je het hard nodig. Maar ik vind dit het onnuttigste topic ooit. ik weet niet ik verdien het geld later wel, maar ik vind het saai met zo veel geld en ik ben nog steeds in de 1 stad, bij Ryder (zonder cheatcodes) ik heb de spel uitgespeeld ik begon gewoon overnieuw maar ik vind het saai als je alles kunt kopen en zo... maar ja waar is die paarden race? Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 die paardenrace is bij dat grote knooppunt met al die snelwegen enzo in los santos, heb je geen kaart gekregen bij san andreas? daar staat het wel op, als je bij die grote ammunation bent, richting het noorden rijden en 2e weg rechts dan ergens aan je rechterzijde Reageren
Bartjex88 Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Inport auto's dat kost 100000 voor goed auto Reageren
C.J. Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 die paarden race is in downtown Reageren
Freestyle Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) Het komt dus gewoon op veel uitgeven neer, maar hoe kom je ook aan zoveel geld?? (Even offtopic, goed merk, AND1, heb ik tenutje van ) Bewerkt: 8 augustus 2005 door Freestyle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.