Jump to content

Oneindig veel munutie???

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gehoord dat als je heel veel kogels koopt dat je dan oneindig veel kogels heb van dat soort. Maar is dit waar? en bij hoeveel kogels is dat?

Geplaatst:
Ik heb gehoord dat als je heel veel kogels koopt dat je dan oneindig veel kogels heb van dat soort. Maar is dit waar? en bij hoeveel kogels is dat?

Jep, dat klopt. Als je boven de 10.000 kogels hebt. Bij de Minigun kan dat dus heel snel.

Geplaatst:

OK, ik heb 10.000 kogels voor me mp5 gekocht en toen stond er niet meer hoeveel kogels ik had( dus oneindig ). Maar als ik nu een paar keer schiet begint ie weer aftetelle met 9.999. Dus je kan eigenlijk niet oneindige munitie hebbe?

Geplaatst:

ja welke? ik weet alleen dat de colt45 en de mp5 het niet hebbe.

en ff 1 vraagje offtopic: Waar is die Phil Cassidy wapen dealer? Ik kan alleen z'n trailer vinde maar waar moet je die wapens kope? Moet je een bepaalde missie gedaan hebbe?

Geplaatst:

Je moet die missie gedaan hebben waar hij gewond raakt, en je hem naar het ziekenhuis brengt.

Dan kan je naast z'n trailer wapens kopen.

Geplaatst:

Als je de Malibu Club heb gekocht en dan komt er een missie met Phil en dan kan je even later ook zijn missie's spelen.

Postaldude

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb toen een mod gezien dat je voor alle wapens oneindig veel kogles kreeg

Bewerkt: door a-SlayerIQ
Geplaatst:

je hebt dat nerges voor nodig.. ik heb nu bij elke geweer denk ik 1000 kogels ofzo en die gaan ook niet zo snel op... dus nooit echt nodig enne ook heel veel geldverspilling tenzij je een grote cheater bent...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...