Big-Bear Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 IK loop door men object heen, en tog heb ik een .col gemaakt, in dezelfde map als men .ipl geset, en een col verwijzing gemaakt, in men gta_vc.dat, en tog loop ik er doorheen, hoe komt dit? Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Met welke programma hebt je je object gemaakt? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Je hebt waarschijnlijk de LOD value op 3000 gezet in plaats van 300. Dan loop je door je model heen. Dit kan gewoon een typefoutje zijn, per ongeluk nog een 0 erbij getypt . Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) lijkt me sterk ik heb precies hetzelfde probleem met mijn object ik heb mijne nagecheckt en hij staat gwoon op 300 moet je nog iets doen met die standard surface value en die create LOD object? Bewerkt: 8 augustus 2005 door kaaspizza Reageren
Eclipse Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Laat eens een screen zien van je .col in de coleditor, of zet de col eens ergens op internet zodat we 'm kunnen downloaden en bekijken. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) col editor? -,- w8 ff die heb ik nog nerges gedownload :') wat moet ik met dat ding doen. oO als ik dat plaatje van die mod waar je doorheen rijd open zie ik nix.. en als ik er 1 opent die het wel redelijk deed zie ik wel de mod.. maar ik heb geen idee wat ik anders heb gedaan dan die mod die het wel doet -,- ik weet denk ik wel wat onze fout is.,., volges mij heb ik in colmaker de .dff geopent inplaats van het 'x' bestand :') lol w8 ff, ff kjiken of dat et is Bewerkt: 8 augustus 2005 door kaaspizza Reageren
burpicane Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 coll editor is ook niet verplicht en zeker niet nodig als je 1object hebt maar als je meerdere objecten hebt is het wel nodig voor het overzicht Reageren
Bradley H. Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 coll editor is ook niet verplicht en zeker niet nodig als je 1object hebt maar als je meerdere objecten hebt is het wel nodig voor het overzicht Je kan ermee ook zien of je COLL in orde is... Dus het is niet aleen voor het samenvoegen van colls... greets Bradley H Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Ik snap iets ff nie, waar moe ik nou lod valeu invoeren? Ik heb het bij moo mapper ingevoerd, en nu zie ik plaatjes over colleditor met lod valeau Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) heb je emt zmodeler ook een 'x' bestand geexporteerd? want je moet met colmaker het 'x' bestand openen en daar een col van maken.. dan kan je neit meer door je object heen rijden.. Ik zei al in men vraag dat ik een .col hebt aangemaakt, in dezelfde map als men .ide en .ipl geset. jah maar je kan ook van een .dff bestand en col maken.. en dat had ik gedaan, en toen had ik dus hetzelfde als jij nu hebt.. en nu heb ik van het 'x' bestand een col gemaakt en bij mij is nu het probleem opgelost, dus ik dacht dan kan jij diezelfde fout gemaakt kunnen hebben Bewerkt: 8 augustus 2005 door kaaspizza Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Ik zei al in men vraag dat ik een .col hebt aangemaakt, in dezelfde map als men .ide en .ipl geset. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.